کرمان؛

اجرای ۷۴۵ طرح اقتصادی خرد در جیرفت

فرماندار جیرفت گفت: 745 طرح خرد اقتصادی با بیش از 179 میلیارد ریال اعتبار از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید در این شهرستان عملیاتی و اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ احمد امینی روش اظهار داشت: 481 طرح با بیش از 61 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و 209 طرح نیز با بیش از 47 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط صندوق کارآفرینی امید در این شهرستان عملیاتی شده است.

وی افزود: 55 طرح خرد اقتصادی توسط مرکز رشد با سرمایه گذاری بالغ بر 70 میلیارد ریال در قالب طرح های مثلث توسعه اقتصادی در این شهرستان اجرا شده است.

امینی روش خاطر نشان کرد: طرح مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان به عنوان نمونه ای خوب و در راستای اجرای اهداف طرح اقتصاد مقاومتی در این استان عملیاتی شده که بیانگر همت دولت تدبیر و امید در بهبود فضای کسب و کار است.

وی تصریح کرد: می‌ توان با همراهی مردم از همه‌ ظرفیت ‌های استان کرمان در بخش‌ های مختلف برای عمران و آبادانی جیرفت بهره برد.

گفتنی است: سه استان کرمان، آذربایجان شرقی و لرستان توسط وزیر کشور به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی و تلاش شد این استان ها الگوی سایر استان ها شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار