مفتح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی مسائل کلان اقتصادی و بودجه 96 در جلسه اعضای کمیسیون برنامه با رئیس‌جمهور

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه به تشریح جلسه امروز صبح اعضای این کمیسیون با روحانی پرداخت.

محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز صبح اعضای این کمیسیون با رئیس جمهور گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مسائل کلان اقتصادی، برنامه ششم و همچنین بودجه سال 96 را در این جلسه مورد بررسی قرار دارند.

وی افزود: مشکل بیکاری جوانان، تورم، بازار ارز، برنامه‌هایی که دولت برای آینده کشور دارد و اعلام آمادگی مجلس و کمیسیون در حل مشکلات اقتصادی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: بنده شخصا به مسئله عملیاتی شدن مصوبه مجلس در اصلاحیه بودجه مبنی بر وام‌های زیر صد میلیون تومان که به تصویب مجلس رسیده است، پرداختم و از رئیس جمهور در خواست کردم که دستور اجرا و عملیاتی شدن آن را صادر کند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور از دورنمای اقتصادی کشور و از همکاری‌هایی که کمیسیون با دولت داشته تقدیر کرد و مجموع موضوعات در جلسه ای دو ساعته در یک فضای صمیمانه و کارشناسانه بررسی شد.

مفتح ادامه داد: در ادامه جلسه نیز رئیس‌جمهور از هماهنگی‌هایی که مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه در حوزه مسائل اقتصادی داشت تشکر کرده و آمادگی دولت برای همکاری با مجلس را در رابطه با لایحه بودجه اعلام کرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: روحانی همچنین در حوزه مسائل اقتصادی با اشاره به مشکلات موجود در این حوزه بر ضرورت ایجاد هماهنگی در بین دستگاه‌های مختلف در حوزه اقتصاد و دخالت موثرین و فعالان در دستگاه‌های دولتی تاکید کرد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار