پرسپولیس گناوه در لیگ دسته 3 شرکت نمی کند

سرمربی پرسپولیس گناوه می گوید که این تیم به دلیل مشکلات مالی نمی تواند در مرحله دوم لیگ دسته 3 شرکت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر جعفری گفت:قرار نیست در لیگ سه شرکت کنیم چرا که مطالباتی را که در فصل گذشته قرار بود به ما بدهند هم پرداخت نشده است. در این شرایط تیمداری کردن بسیار سخت و تقریبا نشدنی می باشد. دوستان مسئول حتی وعده  کمکهای ناچیز خود را هم از یاد برده اند و دیگر توقعی برای ما باقی نمانده!
 
جعفری در ادامه گفت: هیچ عزمی برای کمک به تیم ما نیست و به نظر می رسد از شرکت نکردن تیمی با این همه هوادار متعصب دوستان خوشحال هستند، حالا دلیلش چیست بر ما هم پوشیده است!

از پول نفت و گاز استان نخواستیم به ما و دیگر تیمها کمک شود، حداقل از پول مردم گناوه به تیمشان کمک کنند تا این تیم زنده بماند. چه ایرادی دارد از هزینه ورود و خروج لنج های شهر گناوه که به عنوان عوارض به شهرداری پرداخت می شود، فقط بابت 20 عدد لنج به تیم ما برسد تا هر بازی بیش از دو هزار هوادار مشتاق در ورزشگاه حاضر شوند؟!
 
مرد اول پرسپولیس گناوه در خاتمه گفت: با این شرایط توانایی شرکت در مرحله دوم را نداریم، تعارف که نیست از رییس اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار می رود مانند دیگر روسای قبلی پا پیش گذاشته و به فکر نجات تیمهای فوتبال استان باشد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.