اسدی: در بحث اختلاف کی روش و برانکو حق با ملت ایران است

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در بحث اختلاف کی روش و برانکو حق را به ملت می‌دهم هر دو سرمربی برای مردم زحمت می‌کشند و برای من قابل احترام هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا اسدی در حاشیه نشست مبارزه با فساد در فوتبال بیان کرد: ساختارهای نظارتی نگران بحث فساد و تخلفات در فوتبال هستند و در جلسه امروز تعریف فساد و تخلفات و مصادیق آن مطرح شد. در مورد ظرفیت آئین نامه و برخورد اجرایی قانونمند و اثر گذار تبادل نظر شد. 

وی افزود: یک در خواست جدی از طرف مردم و رسانه در مورد فساد در فوتبال ایجاد شده و نیاز به عزم جدی است.اگر مطلبی عنوان می‌شود، به خاطر آبروی افراد باید مستند باشد و سرعت رسیدگی به آن و ورود دستگاه‌ها مرتبط  بسیار مهم است و باید مراقبت کنیم فضای آرامش عمومی کشور از بین نرود.

اسدی ادامه داد: در تمام صنوف، این قضایا می‌تواند مطرح باشد اما در فوتبال چون یک پدیده اجتماعی است و همه را درگیر می‌کند به همین دلیل این موضوع بیشتر نشان داده می‌شود و به همین دلیل است که ساختارهای نظارتی عزمشان را برای برخورد با آن جزم کردند و به صورت قانونمند برخورد می شود.

وی در مورد اینکه آیا قبول دارید فساد در فوتبال پایه وجود دارد؛ گفت: در فوتبال پایه زیاد در این مورد هم مصداقی صحبت و عنوان شد و کارشناسان مواردی را مطرح کردند. فساد و هر تخلفی اگر مستنداتش وجود نداشته باشد باید خیلی جسارت داشته و آن را عنوان کرد و موجی را در جامعه ایجاد می کند اما فایده ای ندارد و اگر مستند و واقعی باشد، اثراتش بیشتر خواهد بود چرا که برخورد قانونی انجام می شود.

اسدی در مورد درگیری برانکو و کی روش عنوان کرد: نظرات مختلفی وجود دارد و هر کسی از جنبه‌های مختلف در مورد آن صحبت می‌کند. تاج رئیس فدراسیون در جریان موضوع قرار دارد واختلاف هزینه ساز است و باید در این مورد صبور باشیم حقوق کسانی که باید پاسخگو باشند را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه در این مورد  حق را به چه کسی می دهید، درپایان خاطر نشان کرد: حق را به ملت می‌دهم. هر دوی آنها برای مردم زحمت می‌کشند و برای من قابل احترام هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار