دور برگشت لیگ برتر بسکتبال؛

برتری شاگردان سامری در خانه/ پیروزی شهرداری تبریز در وقت اضافه

در هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با انجام 4 دیدار پیگیری شد و تیم نفت آبادان موفق شد برابر شهرداری اراک به برتری برسد.

برتری شاگردان سامری در خانه/دهمین شکست شهرداری گرگان ویرایش//به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با انجام 4 دیدار پیگیری شد و تیم های پتروشیمی بندرامام،نفت آبادان،شهرداری کاشان و شهرداری تبریز برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

پتروشیمی بندرامام-نیروی زمینی

شاگردان اسلامی عصر امروز در ماهشهر به مصاف صدرنشین جدول رفتند و در نیمه نخست با نتیجه 37 بر 26 مغلوب حریف خود شدند.در نیمه دوم این دیدار نیز تیم نیروی زمینی سعی بر کم کردن اختلاف امتیازات داشت اما پتروشیمی همانند نیمه نخست برنده این دیدار بود و توانست 87 بر 70 مهمان خود را شکست دهد و در صدر جدول باقی بماند.

شهرداری گرگان-شهرداری تبریز

تیم شهرداری گرگان عصر امروز میزبان شاگردان حاتمی بود و در نیمه نخست با نتیجه 34 بر 27 بازی را واگذار کرد.در نیمه دوم نیز رقابت بین دو تیم حساس و نردیک پیگیری شد و در نهایت 52 بر 52 به پایان رسید و به وقت اضافه کشیده شد و در پایان شهرداری تبریز موفق شد 67 بر 60 میزبان خود را شکست دهد.

شهرداری اراک-نفت آبادان

شاگردان کسایی پور عصر امروز در آبادان به مصاف حریف خود رفتند و در نیمه اول این دیدار 33 بر 26 مغلوب میزبان خود شدند در نیمه دوم نیز موفق نشدند بر حریف خود غلبه کنند و 86 بر 80 بازی را در خانه شاگردان سامری واگذار کردند.

لوله آ.اس شیراز-شهرداری کاشان

تیم شهرداری کاشان در شیراز به مصاف قعرنشین جدول رفت و موفق شد با اختلاف کم میزبان خود را شکست دهد.در این دیدار نتیجه88 بر 77 به دست آمد و تیم لوله آ.اس با این شکست در قعر جدول باقی ماند.

لازم به ذکر است تیم های شیمیدر تهران و دانشگاه آزاد ساعت 18 در تالار آزادی به مصاف هم رفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار