دفاع تمام قد ضرغامی از مدیران کشوری +عکس

عزت الله ضرغامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از مدیران دولت فعلی و دولت های گذشته قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق رسانه ملی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش  ضمن آرزوی سلامتی حسین محب اهری بازیگر سریال" معمای شاه"، گزارشی ازپشت صحنه این مجموعه ارائه داد و به خیانت هایی که طاغوت به کشور کرد اشاره داشت و عنوان کرد: سریال " معمای شاه" یادآوری و هشدار خوبی است که غفلت از رسیدگی به محرومان و نیازمندان جامعه و از آن مهمتر درک نکردن فقر و تنگدستی مردم بزرگترین گناه و یک رفتار طاغوتی و شاهنشاهی است، با هم تعارف نداریم.

ضرغامی نوشت:
"از بدنه مدیران کشور در همه‌ی دولت‌ها و همین دولت فعلی دفاع می‌کنم.طاغوت! در بازدید از سر صحنه تصویربرداری سریال معمای شاه، بازیگر نقش فرح دیبا (سرکار خانم ساغر عزیزی) از مشکلات مالی پروژه گفت، من هم به مزاح به او گفتم برو از شاه بگیر! (اشاره به آقای امیر مهدی کیا) آقای مهدی کیا هم با کلی خنده و شوخی گفت: فلانی وضع خودم از همه بدتر است! بدتر اینکه حتی کسی حاضر نیست با من عکس بگیرد! مجبور شدم بگویم: بابا شاه هم شاه‌های قدیم! که کلی پول و ثروت داشتند.

یادمان باشد خانواده شاه، اطرافیان او، وابستگان درجه چندم و صدها تن از مقامات بلندپایه شاهنشاهی با ثروت‌های افسانه‌ای از کشور خارج شدند و امروز در فضای مجازی به دنبال تطهیر خود هستند. منکر بسیاری از کاستی‌ها نیستم. اتفاقاً همین سریال یادآوری و هشدار خوبی است که غفلت از رسیدگی به محرومان و نیازمندان جامعه و از آن مهمتر درک نکردن فقر و تنگدستی مردم بزرگترین گناه و یک رفتار طاغوتی و شاهنشاهی است، با هم تعارف نداریم.

از بدنه مدیران کشور در همه‌ی دولت‌ها و همین دولت فعلی دفاع می‌کنم.اکثریت آنان، افرادی خدمتگزار، سالم و پرتلاش هستند که شب و روز در فکر جبران کاستی‌های کشورند.
متأسفانه برخی پرونده‌های بزرگ در مفاسد اقتصادی، چهره مدیران را ملکوک ساخته و اختلافات جریان‌های سیاسی و متهم کردن طرفین به فساد اقتصادی، موجب «اجماع مرکب» مسئولین و سیاستمداران در ناامید کردن مردم و صدور کیفرخواست علیه جمهوری اسلامی شده است. برای سلامتی جناب آقای حسین محب اهری (بازیگر نقش دکتر ایادی) هم دعا کنیم."




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار