اهواز؛

خوزستان نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری شد

تیم دزفول به عنوان نماینده خوزستان در رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان کشور بر سکوی نایب‌قهرمانی این مسابقات ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این مسابقات روز پنجشنبه (16 دی ماه) با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود در استان کرج پایان داد.

در پایان این پیکارها نماینده خوزستان موفق شد با کسب 552 امتیاز پس از استان تهران، عنوان دومی را به دست آورد.

در بخش انفرادی نیز در دسته ۶۲ کیلوگرم مهدی زائری توانست در حرکت دو ضرب با مهار وزنه ۱۳۳ کیلوگرم مقام اول را به دست آورد و در مجموع با ۲۴۰ کیلوگرم مقام دوم این رقابت ها را از آن خود کرد.

در دسته ۶۹ کیلوگرم نیز آرمان قربانی موفق شد در مجموع با ثبت رکورد ۲۵۳ کیلوگرم در رده سوم قرار بگیرد.

در دسته ۹۴ کیلوگرم، خوزستان دو نماینده داشت که در حرکت یکضرب، سیدجلال قریشی با مهار وزنه ۱۴۱ کیلوگرم توانست مدال طلای این حرکت را به دست آورد. در حرکت دو ضرب نیز رحمان اورامه دیگر وزنه‌بردار خوزستانی توانست با مهار وزنه ۱۸۲ کیلوگرم به مدال طلای این حرکت دست پیدا کند و سیدجلال قریشی نیز در این حرکت، با وزنه ۱۷۰ کیلوگرم به مدال برنز رسید. در این دسته اورامه با مجموع ۳۱۲ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد و قریشی با ۳۱۱ کیلوگرم، مدال برنز را ازآن خود کرد.

در دسته ۱۰۵ کیلوگرم نیز علیرضا دهقان توانست سه مدال نقره به دست آورد؛ او در حرکت یکضرب با ۱۵۴ کیلوگرم و به دلیل اختلاف وزن به مقام دوم دست یافت، در حرکت دوضرب با ۱۸۸ کیلوگرم مقام دوم و در مجموع نیز با ۳۴۲ کیلوگرم عنوان دومی را به دست آورد.

در دسته 105+ کیلوگرم نیز میلاد پوررشنو تنها موفق شد در حرکت یکضرب به مقام دوم دست پیدا کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.