ساری،

توقيف پيکان وانت با 5 کيلو مواد مخدر در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيری دو عامل تهيه و توزيع مواد مخدر و کشف بيش از 5 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل در اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی، طرح برخورد با سوداگران مرگ و عاملان افيونی در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: مأموران در اجرای اين طرح موفق به شناسايی يکی از عاملان خريد و فروش مواد مخدر در اين شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقيقات پليسی خودروی متهم را در حين حمل مواد مخدر در يکی از محورهای مواصلاتی به اين شهرستان شناسايی و توقيف کردند.

سرهنگ گنجيان گفت: ماموران در اقدامی عملياتی متهم و يکی از همدستانش را دستگير و در بازرسی از خودروی وی 5 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به نقش مردم در ارتقای نظم و امنيت جامعه در تعامل با ماموران انتظامی از شهروندان خواست در صورت مواجهه با عاملان ايجاد ناامنی در شهرستان مراتب را از طريق تلفن 110 ، به مرکز فوريتهای پليسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار