گرمسار;

بهسازی تاسیسات توزیع برق روستای کردوان گرمسار

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از اجرای رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح و بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق روستای کردوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار ، مهندس حسین صفری مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار گفت: با حضور 60 نفر از گروه های اجرائی و پشتیبانی از مدیریت های توزیع برق شهرستان های سمنان ، مهدیشهر ، سرخه، آرادان و گرمسار ، این طرح ضربتی – جهادی به اجرا درآمده است .

وی افزود: اصلاح 1 هزار و 200 متر شبکه فشار متوسط هوائی ، بهسازی 3 هزار و 300متر شبکه فشار ضعیف هوائی با استفاده از کابل خودنگهدار ، بهینه سازی یک دستگاه پست هوائی به قدرت 100 کیلوولت آمپر و نصب ایستگاه هوائی توزیع برق جدید به ظرفیت 50 کیلوولت آمپر، از جمله اقداماتی است که در این رزمایش انجام شده است .

مهندس صفری با اشاره به این که کلیه اقدامات ذکر شده ظرف پنج ساعت و توسط اکیپ های اجرائی حاضر در این برنامه عملیاتی شده اضافه کرد:چنانچه فعالیت های مورد نظر به روال عادی صورت گیرد، حدود 10 روز کاری زمان نیاز داشته و حجم وسیعی خاموشی به مشترکان اعمال گردد که با این اقدام ، علاوه بر بهبود بهره وری ، کاهش خاموشی و رضایت مندی مشترکان را در برخواهد داشت .

وی اضافه کرد : قریب یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار صرف اقدامات مورد اشاره گردیده است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.