اردبیل؛

کشف مواد مخدر از قاچاقچیان در شهرستان بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: ماموران انتظامی امسال 2.5 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان در این شهرستان مرزی کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیله سوار افزود: همچنین 71 نفر از مصرف کنندگان مواد مخدر و 11 نفر از توزیع کنندگان در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند و 6 دستگاه خودرو سبک و 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاقچیان نیز توقیف شد.

وی با اشاره به تعامل خوب دستگاه های اجرایی در مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال جاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رتبه برتر استانی را در ابعاد مختلف بخود اختصاص داد.

فرماندار شهرستان بیله سوار با تاکید بر اینکه برنامه دشمن آلوده کردن دانشجویان و دانش آموزان به مواد مخدر است تشریح کرد: پویایی و نشاط جامعه ما در دستان دانش آموزان و دانشجویان است و باید در زمینه برخورد با قاچاقچیان ، آموزش همگانی و بازگرداندن یک جوان به زندگی پس از آلوده شدن به مواد مخدر و ترک آن دوباره تلاش شود.

حلیم با تاکید بر اینکه مبارزه با پدیده مواد مخدر تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و خانواده‌ها نیز در این مسیر باید یار و یاور نیروی انتظامی باشند افزود: مواد مخدر یکی از علل کاستی ‌های زندگی است و کسانی به مواد مخدر روی می‌آورند که نتوانسته ‌اند به مشکلات زندگی فارغ آیند.

وی گفت: آموزش مهارت های زندگی بهترین واکسن پیشگیری در برابر صدمات و آسیب های خطرناک مواد مخدر برای جامعه است و خانواده ها، مدارس، آموزش و پرورش، مساجد، رسانه ها و جراید نقشی اثرگذار در ترویج آموزه ‌های دینی، آگاه‌ سازی و اطلاع‌ رسانی دارند.

وی افزود: پیشگیری آسان تر از درمان است و باید در این زمینه آموزش‌ های لازم ارائه شود.


انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار