زنجان؛

برگزاری 80 كارگاه آموزشی در شهرستان ابهر

مدير آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: به منظور ارتقای سلامت روانشناختی دانش‌آموزان 80 كارگاه آموزشی در شهرستان ابهر برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،موسی رضایی در جلسه کمیته بهداشت روان آموزش و پرورش شهرستان ابهر اظهار کرد: شناسایی دانش‌آموزان در معرض خطر و رفع مشکلات آنها در مدارس ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان، اضافه کرد: وظیفه عوامل اجرایی، معلمان و مشاوران مدارس شناسایی دانش‌آموزان مستعد و توانا و رفع مشکلات و آسیب‌های موجود در مدرسه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر ایجاد تغییرات مثبت در دانش‌، نگرش و رفتار دانش‌آموزان نسبت به سلامت روان را منوط به آگاهی بخشی و تلاش عوامل موثر در امر تعلیم و تربیت در مدارس عنوان کرد و افزود: شناسایی دانش‌آموزان در معرض خطر و رفع مشکلات آن‌ها در مدارس با همکاری و تعامل خانواده‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

رضایی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط کمیته بهداشت روان آموزش و پرورش ابهر اظهار کرد: بیش از 80 کارگاه آموزشی در 25 آموزشگاه در سطح شهرستان ابهر فعال هستند.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را ارتقای سلامت روانشناختی دانش‌آموزان، افزایش اعتماد به نفس و مهارت در تعاملات، آموزش ارتباط با دیگران و ایجاد رفتارهای مطلوب فردی و اجتماعی و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.