فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان ، نقش امر به معروف و نهی از منکر را در سلامت جامعه تاثير گذار خواند و بر اشاعه آن در بين کارکنان تاکيد کرد.

امر به معروف و نهي از منکر در سلامت جامعه تاثير گذار است
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ منصوری در جلسه اخلاق کاربردی که در جمع کارکنان انتظامی شهرستان مهرستان برگزار شد ، گفت: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم می باشد و ما باید قدر این فرصت الهی را بدانیم و خدمات پلیسی را به حفظ احترام و کرامت انسانی به مردم هدیه دهیم. 
  
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان افزود: دفاع از مردم و ارزش های اسلامی جامعه و دفاع از قانون و قانونمداری ، اهدافی است همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.   

وی با اشاره به اهمیت صیانت از کارکنان، ابراز داشت: مأموریت های پلیس بسیار مهم و ارزشمند هستند و به همین دلیل شیطان همواره درصدد آن است که با انواع روش ها ما را وسوسه کند. 
  
سرهنگ منصوری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همواره باید اصل خودمراقبتی را در محیط کار و خارج از آن در نظر بگیریم و با امر به معروف و نهی از منکر در سالم سازی محیط خدمتی و جامعه خود کوشا باشیم.   

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان گفت: رسالت سنگینی به عهده ماست و باید با تمام توان به وظایف خود عمل کنیم تا خدای ناکرده شرمنده شهدا و خانواده معظم آنها، مردم و خانواده خود نشویم. 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.