با موضوع شهادت نواب صفوی و یارانش؛

فیلم داستانی «درختان حماسی» از شبکه افق پخش می‌شود

فیلم داستانی «درختان حماسی» با موضوع اعدام شهید نواب صفوی و یارانش توسط رژیم شاه، یکشنبه 26 دی ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه افق؛ فیلم داستانی «درختان حماسی» درباره اعدام شهید نواب صفوی و یارانش به دست رژیم شاه است. در این فیلم آخرین لحظات حضور او و هم بندانش در زندان و همچنین تیربارانشان به تصویر کشیده شده است.
 
داستان از آنجا شروع می شود که زندانیان از سلول هایشان بیرون می آیند و گوشه دیوار ردیف می شوند. در این بین، سربازان اسلحه به دست مقابلشان صف می کشند تا تیربارانشان کنند؛ سردسته جوانان، لحظاتی پیش از اعدام، خطابه‌ای قرائت می کند؛ جوخه شلیک می کنند.
 
گلوله های تفنگ تبدیل به لاله هایی می‌شوند و روی پرچمی می ریزند و در سکانس بعدی، پرچم جمهوری اسلامی ایران در همان محل به اهتزاز در می‌آید و سربازان مقابلش احترام نظامی می‌کنند.
 
مجید رحمتی، بهروز تنابنده، مهدی شیخ صراف، محمدباقر مفیدی کیا و هادی جعفریان بازیگران این فیلم هستند و مرتضی علی عباس میرزایی نیز کارگردانی آن را بر عهده داشته است.
 
گفتنی است؛ بیست و هفتم دی ماه سالروز شهادت نواب صفوی و یارانش مظفر ذوالقدر، خلیل طهماسبی و محمد واحدی است که به دست رژیم شاه تیرباران شدند.
 
«درختان حماسی» برای پخش از شبکه افق در روز یکشنبه 27 دی ماه ساعت 18:00 در نظر گرفته شده و تکرار آن ساعت 12:30 روز بعد روی آنتن می رود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.