پیر جیب‌بر‌های پایتخت به دام افتاد/مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه نمایند+عکس

دزدی که بار‌ها توسط پلیس به خاطر جیب بری و سرقت دستگیر شده بود، مجدد در محدوده محله رازی شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 10 صبح مورخه 14/10/1395 ، سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با مراجعه به مأمورین کلانتری 115 رازی به آنها اعلام کرد که یک سارق جیب بر ،  به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پراید شده و در حال فرار است . 

با راهنمایی این شخص ، مأمورین کلانتری پس از متوقف نمودن خودرو پراید مذکور اقدام به دستگیری سرنشین آن کردند ؛ همزمان چند تن از مسافرین اتوبوس بی آرتی خط خاوران – آزادی نیز به مأمورین کلانتری 115 رازی مراجعه نموده و ضمن شناسایی سارق عنوان داشتند که اموال آنها شامل گوشی تلفن همراه و محتویات کیف های دستی شان توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته است . 

پیر جیب‌بر‌های پایتخت به دام افتاد/مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه نمایند+عکس

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

اظهارات راننده موتورسیکلت : 
راننده موتورسیکلت به عنوان شاهد صحنه فرار متهم ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در حال تردد با موتور بودم ؛ متوجه شدم عده ای از مسافرین اتوبوس BRT  فردی را تعقیب می کنند ؛ این شخص در حین فرار اقدام به رها کردن یک کیف دستی کرد تا شاید مردم او را تعقیب نکنند ؛ زمانیکه به من رسید از من خواست تا او را از آنجا دور کنم اما من که متوجه ی هویت او به عنوان سارق شده بودم ، دستش را گرفتم تا مانع فرارش شوم اما او پس از فرار از دست من ، سوار یک دستگاه خودرو پراید عبوری شد و پا به فرار گذاشت ؛ به تعقیب پراید رفتم تا اینکه کمی جلوتر از ایستگاه چهار راه شاپور با مشاهده گشت پلیس ، موضوع را به مأمورین اطلاع داده و آنها نیز با تعقیب خودرو مذکور موفق به دستگیری سارق شدند " . 

پیر جیب‌بر‌های پایتخت به دام افتاد/مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه نمایند+عکس

پیر جیب‌بر‌های پایتخت به دام افتاد/مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه نمایند+عکس

شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار جیب بری : 
با بررسی سوابق متهم "حسن . ف" ( 56 ساله ) مشخص شد که او یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت به شیوه جیب بری است که از سال 1386 تاکنون ، بارها دستگیر و روانه زندان شده است . 

در بررسی پرونده سرقت های مشابه به شیوه جیب بری ، تعداد دیگری از شکات و مالباختگان که دقیقا به همین شیوه وشگرد ( سرقت به شیوه جیب بری در اتوبوس های BRT ) مورد سرقت اموال ( محتویات کیف و گوشی تلفن همراه ) قرار گرفته بودند ، شناسایی و پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگی موفق به شناسایی متهم شدند . 

پیر جیب‌بر‌های پایتخت به دام افتاد/مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه نمایند+عکس

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم و بویژه شناسایی شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه نمایند " . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۶ دی ۱۳۹۵
دوباره آزاد میشه دوباره جیب بری میکنه اگه قانون سختی داشتیم شاید این همه بار نمی رفت زندان و دوباره بیاد جیب بری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۶ دی ۱۳۹۵
یه عمری ازت گذشته نمیخوای توبه کنی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۰۶ ۲۶ دی ۱۳۹۵
فقر بیداد میکنه.مجبوره میفهمی مجبور.
آخرین اخبار