وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران ؛

ارکستر ملی بخشی از هویت ملی ایرانیان است/ تصویب بودجه ۱۲ میلیاردی برای ارکستر سمفونیک و ملی

صالحی امیری گفت: من برای ارکستر ملی احترامی ویژه قائل هستم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صالحی امیری وزیر ارشاد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص صحبت های فریدون شهبازیان و توجه به ارکستر ملی  گفت: ارکستر ملی بخشی از هویت ملی ایرانیان است. همه ما به این هنرمندان، خصوصا استاد شهبازیان افتخار می کنیم و حضور امشب من در اینجا توجهی بوده به هنر موسیقی و اصحاب موسیقی. من برای ارکستر ملی احترامی ویژه قائل هستم و مطمئنم این حوزه می تواند در نشاط جوانان تاثیر زیادی داشته باشد.

صالحی امیری درباره ارکستر ملی گفت: آنچه مهم است تدوام حیات این ارکستر است و خوشبختانه سال آینده برای هر دو ارکستر سمفونیک و ملی بودجه ۱۲ میلیارد تومان تصویب کردیم و ان شاءالله در سال آتی شاهد اجراهای مستمر ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک در تهران و سایر کشورها خواهیم بود.

وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم ارکستر ملی از مرزهای ایران خارج شود و در سراسر دنیا پیام صلح ، پیام وحدت و پیام انسجام را به همه جهانیان انتقال دهد.

صالحی امیری در پایان گفت: جوانان به هنر، موسیقی، شعر و معنویت نیاز دارند. امروز ما هم در حوزه موسیقی، هم در حوزه تیاتر، هم در حوزه سینما و هم در حوزه قرآنی تلاش می کنیم معنویت و معرفت و هنر را در میان نسل جوان منتشر کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار