دوستی در صحن شورای شهر تهران:

بزرگراه رسالت به نام آیت‌الله هاشمی تغییر کند/ شرق تهران به اندازه غرب وجنوب توسعه نداشته است

عضو شورای شهر تهران در مورد مشکلات منطقه 4 تهران گفت: 11 درصد جمعیت تهران در این منطقه ساکن هستند اما بودجه آن تنها 170 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل دوستی در تذکر خود در سیصد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران به چند موضوع اشاره کرد.

وی ابتدا با اشاره به مراجعه خود به چند محله تهران گفت: در طول این دو هفته به مناطق ومحلات رفتم که با مشکلات آنها آشنا شدم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: ده ونک با مشکلات عدیده ای در رابطه با املاک مواجه هستند. خرید املاک در ده ونک بصورت قطره ای است. اگر موافقید ده ونک را هم مانند دره فرحزاد و دره اسلام آباد داخل تبصره بیاوریم تا بلکه مشکلات آنها حل شود.

وی در ادامه به مشکلات منطقه 4 اشاره کرد و گفت: 11 درصد جمعیت تهران در منطقه 4 است اما بودجه بسیار ضعیف 170 میلیارد تومانی دارد. در شرق تهران مانند شمال و جنوب و غرب کار صورت نگرفته است.

دوستی افزود: در بودجه هم جمعیت را نگاه کنیم هم وسعت و بر این اساس توزیع کنیم.

وی در ادامه از هماهنگی شورایاری ها در این مناطق و محلات تشکر کرد و خطاب به چمران افزود: جنابعالی بیشتر از من آقای هاشمی را می‌شناسید همرزم و مأنوس بودید. ما باید نام ایشان را ماندگار نگهداریم. بنابر این پیشنهاد نمی کنم نام یک معبر معتبر را به نام ایشان  نامگذاری کنیم چون ایشان بر گردن مردم حق دارد.

دوستی یادآور شد: رسالت پیشنهاد من است چون اولا مصوبه ندارد و ثانیا از مصلی آغاز می شود و آیت‌الله هاشمی هم امام جمعه تهران بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار