اصفهان؛

روابط عمومی ها فرهنگ انقلاب را در بین نسل چهارم انقلاب ترویج دهند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت : روابط عمومی ها با برنامه ریزی درست فرهنگ انقلاب و دستاورد های آن را به نسل چهارم انقلاب آموزش دهند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری درهمایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی اصفهان بر تغییر روش ها و سیاست های روابط عمومی برای ترویج فرهنگ انقلاب و آموزش آن به فرزندان کارکنان ادارات تاکید کرد و گفت :با استفاده از هنر تبلیغات باید بصیرت افزایی را افزایش دهیم و این کار باید در ادارات انجام شود .
وی گفت : این تفکر اشتباه است که آموزش در نهاد های آموزش و پرورش باید صورت پذیرد و آموزش و پروش تنها یکی از دستگاه های است که در این زمینه می تواند کمک کند و ادارات با تبلیغات مختلف و جلسات ویژه برای خانواده های کارکنان  می توانند انقلاب اسلامی و دستاورد های آن را ترویج دهند .  
وی با بیان اینکه شورای هماهنگی نیز در این زمینه آماده همکاری با نهاد ها و ادارات است افزود : گرامیداشت دهه ی فجر بسیار ارزشمند است و در دهه  نهاد باید با در اختیار گذاشتن بیلت های مراکز تفریحی ، فرهنگی ،سینماها و برنامه های مختلف عید انقلاب را برجسته کنند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت : باید تبیلیغات موثر و پایدار انجام شود و هدف از دعوت مدیران روابط عمومی ها استفاده از نقطه نظرات و دیدگا ه های مسوولان روابط عمومی هاست تا جشن دهه فجر باشکوه تر از سال قبل خود برگزار شود .
عسگری بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شناسایی این ظرفیت تاکید کرد و گفت : ارشاد نیز در این زمینه وارد شده اما خانواده و ادارات در استفاده از این ظرفیت بسیار حائز اهمیت هستند .
محققیان مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان در خصوص هم افزایی بیشتر مسئولان و مدیران برای ارائه دستاورد های انقلاب به نسل جوان گفت : چرا ما همچنان منتظریم که شبکه های جدید رسانه ایی وارد شود و سپس ما به فکر چاره ایی برای کنترل آن باشیم
وی گفت : ما هیچگاه به فکر این نیستیم که یک گام جلو تر باشیم و آن فناوری را به بازار عرضه کنیم هرچند در بسیاری از فناوری ها همچون ساخت موشک پیشگام هستیم اما در برابر رسانه های جدید عقب مانده ایم .
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین الملی اصفهان با انتقاد از اینکه ادارات در نمایشگاه ویژه دهه فجر حضور جدی ندارند افزود : حدود 10 سال است که در تقویم نمایشگاه بین المللی  نمایشگاه دستاوردهای دهه فجر قرار گرفته است اما به جز سال اول و دوم در سال های بعدی ادارات حضور چشمگیری نداشتند .
قائدیها  مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان نیز در این همایش به گستره و فراگیری شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت : امروز این رسانه با ترویج رژیم طاغوت و مثبت جلوه دادن فساد اقتصادی و اخلاقی این رژیم و ترویج جشن 2500 ساله بر آمدند .
وی در این راستا ادامه داد: با توجه به چنین گستردگی باید برای برگزاری جشن انقلاب  و انعکاس خدمات جمهوری اسلامی تلاش کرد  و باید در این زمینه با روحیه جهادی وارد شد .
وی گفت : بسیاری از روابط عمومی  ها با محدودیت هایی مواجه اند و باید در این زمینه به آنها کمک و محدودیت های آنها را مرتفع کرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.