مشکلات تئاتر از زبان یک بازیگر جوان

مهمترین مشکل، مشکل مالی است و تماشاچی نداشتن نمایش هم باز یک مسئله مالی است.

وحید منتظری بازیگر نمایش «در» در گفتگو با خبرنگارحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت حضور در این نمایش گفت: نمایش، متن خوبی داشت و نویسنده، کارگردان و بازیگران کار را هم می‌شناختم و این دلایلی بود تا من در این نمایش حضور داشته باشم. اما آنچه بیشتر برایم اهمیت داشت، نمایش نامه بود.  
 
وی همچنین پیرامون استقبال مخاطبان از نمایش اظهار داشت: متاسفانه استقبال خوب نبوده است. چراکه این سالن خصوصی در مکان خوبی قرار نداشت و از سیستم تهویه خوبی هم برخودار نبود. همچنین نمایش، تبلیغات خوبی برای جذب مخاطب نداشته است.  
 
بازیگر نمایش «در» در خصوص اهمیت تئاتر تصریح کرد: من تئاتر را در هنرستان و دانشگاه خواندم و به تئاتر و به زنده بودنش و در لحظه اجرا کردن و اینکه هر اتفاقی میفتد فقط و فقط خود بازیگر است که میتواند کنترل کند، علاقه مند هستم.
 
منتظری پیرامون نحوه بازی در تئاتر تصریح کرد: مطمئنا شیوه بازی در تئاتر متفاوت است. بخاطر اینکه در تئاتر در لحظه اجرا می‌شود و متوقف نشده و متداوم انجام میشود. ولی در سینما و تلویزیون متوقف شده و دوباره برداشت میشود.
 
وی درباره موانع و مشکلات فعالیت در تئاتر افزود: مهمترین مشکل، مشکل مالی است و تماشاچی نداشتن نمایش هم باز یک مسئله مالی است.

منتظری در پایان در خصوص رابطه داشتن در تئاتر گفت: روابط همه جا وجود دارد حتی در تئاتر. به طور دقیق من میخواهم در تئاتر کار کنم و قطعا دوست دارم با دوستانم و با کسانی که میشناسم، کار کنم. تئاتر برای فرد مطرح شدن خاصی ندارد و سکوی خاصی برای پرش نیست.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.