رییس جدید آموزش و پرورش منطقه نازلو معرفی شد

با حضور مسئولان استانی و منطقه ای، آیین تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش منطقه نازلو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛طی مراسمی با حضور معاون آموزش ابتدائی مدیرکل، مشاور اجرائی مدیرکل و مسئولان منطقه ای، «میر صادق جامعی» بعنوان رییس جدید آموزش و پرورش منطقه نازلو معرفی و از زحمات «علی صفری» رییس پیشین این اداره تجلیل شد.

«رقیه حسین پور» معاون آموزش ابتدائی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت باید در مسیر نهادینه کردن ارزشهای اسلامی گام بردارد.

حسین پور با بیان اینکه شخصیت کودکان در دوره ابتدایی شکل می گیرد؛ خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به این دوره تحصیلی شد.

وی با اذعان به وجود نیروی انسانی کارآمد در بدنه آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: عمل به وظیفه و ایمان به یاری خداوند باید مورد توجه میدران جامعه اسلامی قرار گیرد.

حجت السلام خانبابایی امام جمعه منطقه نازلو نیز بر رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در منطقه، تربیت دانش آموزان دیندار و دوری از سیاسی کاری در آموزش و پرورش تاکید کرد.

«علی صفری» رییس پیشین آموزش و پرورش منطقه نازلو نیز با ارائه گزارشی از 4 سال خدمت در این پست، گفت: وضعیت این منطقه در بسیاری از شاخص ها همچون درصد قبولی دانش اموزان در مقاطع مختلف، درصد قبولی در کنکور سراسری و حوزه سوادآموزی روبه رشد می باشد.

صفری با بیان اینکه این منطقه در تجهیز مدارس به سیستم های گرمایشی استاندارد رتبه اول استان را داراست؛ افزود: آغاز عملیات اجرایی پروژه های خیر ساز در سالجاری و اهدا 9 قطعه زمین از سوی بخشداری به آموزش و پرورش می تواند در کاهش نیاز به فضاهای آموزشی منطقه نقش بسزایی خواهد داشت.

«میر صادق جامعی» رییس جدید آموزش و پرورش نازلو نیز در این آیین، تعلیم و تربیت در جهت رسیدن به حیات طیبه و آموزش عملی تفکر و اخلاق را جزو مهمترین رسالتهای آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی ارتقاء فرهنگ عملی نماز و قرآن، ارتقاء شاخصها و کیفیت آموزشی، حفظ جایگاه و شان معلم و دوری از سیاسی کاری را از اولویتهای برنامه کاری خود عنوان کرد.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.