سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان :

ارتش همچنان اماده امدادرسانی مجدد به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو است

امیر سرتیپ تقی خانی از امادگی یگان های ارتش برای امداد رسانی مجدد به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو در صورت درخواست ستاد مدیریت بحران خبر داد.

ارتش همچنان اماده امدادرسانی مجدد به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو است
امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان از امادگی و سازماندهی یگان هایی در ارتش برای کمک و امداد رسانی مجدد به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو در صورت درخواست ستاد مدیریت بحران خبر داد. 

وی افزود: ارتش همانگونه که قبلا هم به طرق مختلف اعلام کرده، اماده است تا در صورت اعلام ستاد بحران هرگونه امکانات مورد نیاز برای کمک به تسریع کار و کمک رسانی و اوار برداری را در اختیار بگذارد.

امیر سرتیپ تقی خانی ادامه داد: ارتش از اولین نهادهایی بود که همزمان با  حادثه ساختمان پلاسکو در صحنه برای امداد رسانی حضور یافت. بیمارستان های ارتش دستور داشتند که با تمام توان به حادثه دیدگان خدمت رسانی کنند. یگان های ارتش به محض وقوع حادثه در ساختمان پلاسکو وارد عمل شد و تجهیزات اجا در یک پادگان برای امداد رسانی دپو شد. 

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: ارتش سال ها قبل به یگان هایش اعلام کرده تا در صورت بروز اتفاق بر اساس درخواست ستادهای بحران در مراکز استان ها و شهرستان ها بر اساس انچه که در اختیار دارد امداد رسانی را انجام دهد. 

امیر سرتیپ تقی خانی یاد اور شد : ارتش همواره و در اسرع وقت اماده کمک رسانی است تا به محض درخواست ستاد های بحران وارد عمل شود. 

وی در پایان با اشاره به اینکه ارتش از گذشته هر زمان لازم بوده انواع امکانات اعم از هواپیما نیروی انسانی و تجهیزات را برای امداد رسانی استفاده می کرده خاطرنشان کرد: همواره ارتش خود پیشقدم می شود و در زمینه امکانات و ارائه امکانات می خواهد که اگر کمکی لازم است انجام دهد و تمام ظرفیت های انسانی و تاسیساتی خود را وارد عمل خواهد کرد. 

وی افزود:  ملت شریف ایران از گذشته نیز به خاطر دارند که در وقوع بلا یای مختلف از جمله زلزله های رودبار و بم و سیل گلستان و همچنین سقوط هواپیماها و دیگر حوادث و بلایا ، ارتش پیشگام بوده است . 

وی خدمت مخلصانه ارتش و مجموعه  نیروهای مسلح به مردم در زمان نیاز را ازجمله افتخارات سربازان نظام مقدس اسلامی عنوان کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
درود برارتش(همه ی نیروهای مسلح) نیرومندوقهرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
مردم ایران اسلامی قدرشناس ودعاگوی شماسرداران وامیران وکل شماهستند.
آخرین اخبار