شیراز؛

برگزاری الکترونیکی انتخابات خانه مطبوعات

انتخابات خانه مطبوعات در اسفند ماه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صابر سهرابی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: انتخابات هیأت مدیره به صورت الکترونیک در اسفند ماه سال جاری در فارس همزمان با سراسر کشور انجام می شود.

سهرابی گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی با حضور مدیران نشریات و جلوگیری از هرگونه عدم رعایت قوانین رای دهی و همچنین پیرو اجرایی منویات مقام معظم رهبری برای ظهور اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن آن، برپا می شود که توسعه تشکل های مطبوعاتی یک ضرورت است.

ویبا بیان اینکه شیوه نامه برگزاری این انتخابات به منظور عضویت متقاضیان جدید با دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه جامع رسانه های کشور و (e-rasaneh.ir)، نسبت به ثبت مشخصات و بارگذاری مدارک خود ظرف روزهای آینده اعلام می شود، افزود:افراد صاحب امتیاز، مدیران مسئول، دارندگان کارت حرفه ای روزنامه نگاری و آن گروه از سرپرستان رسانه های سراسری که مدارک خود را قبلا در این سامانه بارگذاری کرده اند، نیاز به بارگذاری مجدد ندارند.

‌خانه های مطبوعات استان از دهه 80 در مراکز استان ها تشکیل شد که در حال حاضر اعضای آن جمعا بالغ بر پنج هزار نفر در کل کشور و از این مجموع تعداد 378 نفر متعلق به استان فارس است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار