بجنورد؛

ارسال پنج اثر نمایشی به جشنواره تئاتر سوره ماه

با اعلام هیأت داوران پنج اثر نمایشی به مرحله نهایی چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه خراسان شمالی ارسال شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مهدی کشمیری دبیر چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه استان از پایان مرحله بازبینی آثار این جشنواره خبر داد و گفت : پیش از این هیأت بازخوان متشکل از مصطفی حسینی، علی جاور و ابوالقاسم یزدانی، از تعداد کل آثار ارسالی به این جشنواره 15 اثر نمایشی را وارد بخش بازبینی کرده بودند که در مرحله بازبینی از این تعداد پنج اثر انتخاب شد.

کشمیری افزود : این پنج اثر منتخب از هفتم تا هشتم بهمن‌ماه جاری در بجنورد به روی صحنه رفته و درنهایت یک اثر نمایشی برگزیده شده و به‌عنوان نماینده استان برای حضور در جشنواره منطقه‌ای سوره ماه معرفی می‌شود.

وی نمایش پشت کلانتری به نویسندگی علی اصغری و کارگردانی محمد یحیی‌آبادی از اسفراین، در همسایگی بهشت پژمان شاهوردی و منصوره ایزانلو از شیروان، خنکای ختم خاطره حمیدرضا آذرنگ و سید امیرحسین جان‌نثار از بجنورد، سرودی برای مادران حسین پناهی و محمود عباس پور از اسفراین و نمایش لابی به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی یاسمن گلرخ از بجنورد پنج اثر راه‌یافته به این جشنواره عنوان کرد .

وی هیأت داوران بازبین را سعید آقایی، رضا ارغیانی و ابوالقاسم یزدانی برشمرد و گفت : آثار این دوره از جشنواره از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره قبل بهبود یافته و اکثر آثار دارای خلاقیت‌ها و ایده‌های نو در بخش‌های بازیگری، کارگردانی و متن بودند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.