اصفهان؛

40 درصد از ماموریت های اورژانس تیران و کرون مربوط به تصادف است

مدیر مرکز فوریت های پزشکی 115 تیران و کرون گفت: 40 درصد از ماموریت های اورژانس این شهرستان در فصل پاییز سالجاری مربوط به تصادفات بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین دادخواه افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان تیران و کرون و حجم بالای تردد در سطح جاده های شهرستان، میزان تصادف ها نیز آمار بالایی را به خود اختصاص می دهد.
وی بیان کرد: رسیدگی به حال 16 مصدوم حادثه واژگونی مینی بوس یکی از ماموریت های ویژه این مرکز پیش بیمارستانی بود که در طول این مدت انجام شده است.
مدیر مرکز فوریت های پزشکی 115 تیران و کرون گفت: فصل پاییز امسال بیش از 700 فوریت پزشکی توسط اورژانس 115 شهرستان انجام شد که 40 درصد آن تصادفات و مابقی غیر تصادفی و شامل بیماری های قلبی، مسمومیت، تنفسی و حوادث کار بوده است.
وی افزود: از میان ماموریت های غیر تصادفی 18 درصد آنها مربوط به بیماران و حوادث قلبی بوده که اورژانس ، بیماران را به نزدیک ترین واحد درمانی انتقال داده است.
فوریت‌های پزشکی شهرستان تیران و کرون دارای یک پایگاه اوژانس شهری و یک پایگاه اورژانس جاده ای و یک اتاق فرمان و 16 نفر امدد گر است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.