سعید محمدپور: حریفانم زیاد هستند ولی از آنها عقب نمی مانم

ملی پوش 105 کیلویی وزنه برداری کشورمان گفت: در رقابت با وزنه برداران هم وزنم بسیار تلاش می کنم که از آن ها عقب نمانم.

سعید محمدپور: حریفانم زیاد هستند ولی از آنها عقب نمی مانمسعید محمدپور دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2012 لندن در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصریح کرد: طی چند ماه گذشته در اردبیل تمرین می کردم و در مورد تمریناتم با سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی صحبت می کنم و برای حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری آماده هستم و انگیزه زیادی دارم.

وی در خصوص رقابت با حریفان داخلی و خارجی خود در دسته 105 کیلوگرم گفت: در اردوی تیم ملی دوستان زیادی دارم اما رقابت جدی را با آن ها در اردوی تیم ملی خواهم داشت. در خارج از کشور نیز رقبای قدرتمندی از ارمنستان، ازبکستان و قزاقستان دارم و تمام تلاشم این است که از حریفان عقب نمانم.

قهرمان المپیک در خصوص آسیب دیدگی که از ناحیه آرنج داشت؛ تاکید کرد: تمریناتم به گونه ای است که فشار زیادی به آرنجم وارد نشود و چند روز پیش هم به تهران آمدم با پزشک و فیزیوتراپ صحبت کردم، هیچ مشکلی برای آغاز تمرین در تیم ملی ندارم.

محمدپور در خصوص رعایت قوانین اردویی توضیح داد: یک ورزشکار حرفه ای باید تابع قانون و مقررات تیم باشد و به صورت حرفه ای تمرینات خود را ادامه دهد تا به نتیجه دلخواه خود برسد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار