فرماندار شهرستان تکاب؛

نصب 20 چراغ هشدار دهنده در جاده های تکاب

20 چراغ هشدار دهنده پلیس در نقاط حادثه خیز و پیچ های خطرناک محورهای مواصلاتی این شهرستان نصب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ ایرج ثقفی در نشست شورای ترافیک شهرستان تکاب افزود: این چراغ های چشمک زن هشدار دهنده با تلاش شورای هماهنگی مدیریت بحران، پلیس راه و همکاری کارخانه طلای زرشوران خریداری شده است.

وی اظهار کرد: 20 دستگاه از این چراغ های چشمک زن پلیسی به همراه تجهیزات کامل به منظور کاهش تصادفات و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی در پیچ های خطرناک جاده های منتهی به شهرستان تکاب از جمله جاده های شاهیندژ و بیجار نصب می شود.

فرماندار تکاب همچنین در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل روستایی این شهرستان گفت: تمهیداتی به کار گرفته شده تا با تسهیلات مناسب 5 ساله تا 80 درصد هزینه خودروهای مسافربری برای تردد و حمل و نقل عمومی در محورهای روستایی به متقاضیان پرداخت شود.

ثقفی با بیان اینکه برای خرید این خودروها تنها 20 درصد هزینه از متقاضیان دریافت می شود، ادامه داد: در حال حاضر پرونده 28 تن از متقاضیان دریافت این تسهیلات توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب آماده و تکمیل شده و در نوبت دریافت تسهیلات برای خرید خودروی مسافربری روستایی قرار دارد.

وی با اشاره به بررسی پرونده 15 تن دیگر از متقاضیان در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب اضافه کرد: با اضافه شدن خودروهای مسافربری جدید، ناوگان حمل و نقل روستایی شهرستان تکاب نوسازی می شود.

وی بیان کرد : توسعه راه ها و بهسازی محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب از مهمترین اهداف اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان است که به صورت جدی پیگیری می شود.

ثقفی گفت: اعضای شورای ترافیک و ادارات ذیربط از جمله شهرداری و راهنمایی و رانندگی برای بهبود حمل و نقل درون شهری، کاهش بار ترافیکی خیابان های اصلی و ساماندهی دستفروشان سطح شهر تعامل و همکاری کرده و مشکلات مربوط به ترافیک شهری را رفع کنند.

شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.