عبداللهی خبر داد

مراسم تشییع پیکر شهدا روز پنجشنبه برگزار می شود/ دمای روی آتش 540 درجه سانتی‌گراد است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: دمای روی آتش 540 درجه سانتی‌گراد است.

مراسم تشییع پیکر شهدا روز پنجشنبه برگزار می شود/ دمای روی آتش 540 درجه سانتی‌گراد استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛مجتبی عبدالهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشست خبری امروز(سه شنبه) که در محل حادثه ساختمان پلاسکو برگزار شد؛ با بیان اینکه بدون شک از دست دادن آتش نشانان برای همه ما تلخ است اظهار داشت: بر اساس آمار‌ها و اطلاعات به دست آمده 16 نفر از نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی در حادثه ساختمان پلاسکو به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند  و تاکنون پیکر سه تن از همکاران شهیدمان از محل ساختمان پلاسکو بیرون آورده شده و این عزیزان روز پنجشنبه از مقابل دانشگاه تهران تشییع می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی و امداد در حال تلاش هستند تا مابقی عزیزانمان را از زیر آوارها بیرون بکشند تصریح کرد: شرایط به گونه‌ای نیست که برای ما قابل تصور باشد چرا که از نظر اطلاعات به دست آمده آتش و حرارت به گونه‌ای است که حتی آهن را در این محل ذوب کرده است.

وی از همه مردم کشور به خصوص شهروندان تهرانی درخواست کرد که برای تقدیر و تشکر از جانفشانی این عزیزان روز پنجشنبه از ساعت 8:30 صبح در مقابل دانشگاه تهران بگرد هم جمع شوند و پیکر این شهیدان نماز بخوانند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: مراسم تشییع پیکیر شهدای عزیزمان از خیابان انقلاب به سمت حافظ و از حافظ به سمت قطعه 50 بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

درادامه شهرام گیل‌آبادی رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون با وجود تمام معضلات و مشکلات توانسته‌ایم هزار سرویس نخاله و باطله‌ای از مجموعه پلاسکو جمع‌آوری کنیم، اظهار داشت: این نخاله‌ها در جایی به صورت امنیتی دپو می‌شوند.

وی با بیان اینکه در محل دپو نخاله‌ها کار پیگیری و کنکاش به صورت جدی و دقیق انجام می‌پذیرد، افزود: امیدوارم بهترین نتیجه را از فضا و موقعیت موجود به دست آوریم.

گیل‌آبادی ادامه داد: بر اساس اطلاع به دست آمده دمای روی آتش 540 درجه سانتی گراد بوده است به همین منظور مشخص نیست که دمای زیر آوار‌ها چند درجه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطعه ، آتش ، پلاسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار