بیرجند؛

نجات راننده و سرنشين كاميون از مرگ حتمی

مأموران وظيفه شناس پليس راه طبس در يک اقدام به موقع راننده و سرنشين كاميون فوتون را از مرگ حتمی نجات دادند.

سرهنگ محمد سعيد فاضل دادگر جانشين انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:روز گذشته مأموران پليس راه شهرستان طبس هنگام گشت زنی و كنترل محورهای عبوری به يک دستگاه كاميون فوتون كه از شب گذشته در محل پارک بود مشكوک و خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود:مأموران در بازرسی از خودرو،دو نفر را در حالت بيهوشی مشاهده کردند كه در نهايت با شکستن شيشه کاميون،راننده و سرنشين را به بيرون کشيده و بلافاصله با تماس به موقع با اورژانس به نزديکترين مرکز درمانی منتقل كردند.

سرهنگ دادگر در خصوص علت بروز اين حادثه گفت:راننده و سرنشين جهت گرم کردن محيط اتاقک کاميون از "پيک نيک" استفاده کردند كه در حين خواب دچار گاز گرفتگی شده و از حال می روند که با اقدام به موقع مأموران و با ارائه خدمات لازم در اورژانس از مرگ حتمی نجات پيدا کردند.

جانشين انتظامی استان افزود:به جهت برودت هوا و فرا رسيدن فصل سرما برخی از رانندگان کاميون های باری در مواقع استراحت،از وسايل نا متعارف و خطرناک چون پيک نيک جهت گرم کردن خود استفاده می کنند که متأسفانه توليد گاز 2co در فضای بسته خودرو منجر به مرگ خاموش آنها می شود.

وی اظهار کرد:توصیه می شود در اين فصل رانندگان از مسافرخانه ها و پارکينگ های معتبر براي استراحت و توقف طولانی مدت خود استفاده کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار