اهواز

وصول عوارض نوسازی از کلیه اراضی و ساختمان‌ها

سخنگوی شورای شهر شوش گفت: وصول عوارض نوسازی از کلیه اراضی و ساختمان‌ها و مستحدثات واقع در محدوده قانونی شهرها است.ب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاهواز،سید حکیم موسوی، سخنگوی شورای شهر شوش با اشاره به پیشنهاد شهرداری در ارتباط با بررسی و تصویب دفترچه اخذ عوارض املاک در سال 96 اظهار کرد: شهرداری‌ها نهادهایی عمومی هستند که بودجه آنها از طریق ارائه خدمات به شهروندان حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداریها بودجه خود را از ردیف‌های درآمدی که قانون تعیین کرده تأمین می‌کنند ادامه داد: یکی از ردیف‌های درآمدی که قانون برای شهرداریها منظور داشته، وصول عوارض نوسازی از کلیه اراضی  و ساختمان‌ها و مستحدثات واقع در محدوده قانونی شهرها است.

سخنگوی شورای شهر شوش یادآور شد: شورای شهر شوش اخذ عوارض قانونی در سال 96 را همانند شهرهای درجه 8 استان در نظر گرفته است که در حقیقت بارسنگینی برای اخذ عوارض صدور و خدمات پروانه ساختمان بهمراه خواهد داشت.

موسوی افزود: نوسازی و عمران شهری در واقع عوارض سالانه خدمات شهری است که برای هر واحد مسکونی توسط شهرداری‌ها دریافت می‌شود.

وی در پایان از تمام همشهریان خواستار پرداخت عوارض سالیانه املاک خود را در سال جاری شد و گفت: شهروندان با پرداخت عوارض سالانه هم مشمول افزایش سنواتی شده وهم از پاداش و تخفیف‌های خوش حسابی و امثال آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.