یکه تازی شهسواری در انتخابی تیم ملی/ پینگ پنگ بازان مرحله دوم معرفی شدند

مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان که روز چهارشنبه در آکادمی مجموعه انقلاب تهران آغاز شده بود با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

یکه تازی شهسواری در انتخابی تیم ملی/ پینگ پنگ بازان مرحله دوم معرفی شدندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، پس از 3 روز رقابت تنگاتنگ برترین پینگ پنگ بازان دختر کشور، ندا شهسواری نفر اول ایران در رنکینگ جهانی همچون یک دهه اخیر در صدر مجموع امتیازات قرار گرفت.

این مسابقات که با حضور 17 ورزشکار برتر رنکینگ ملی و با امتیازات پایه آغاز گردیده بود، در پایان با معرفی نفرات برتر دور اول و اضافه شدن امتیازات پایه رنکیگ ملی، طبق جدول ذیل به پایان رسید.

قرار است طبق اعلام قبلی 8 ورزشکار برتر عصر دهم و صبح یازدهم بهمن ماه در یک جدول دوره ای به رقابت پرداخته و سپس با تعیین مقام و تخصیص امتیازات دور دوم و در مجموع امتیازات رده بندی کلی اعلام تا پس از بررسی و سپس با پیشنهاد کادر مدیریتی و فنی تیم های ملی،  مسافران سه رویداد مهم بین المللی (قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان) پس از تایید نهایی فدراسیون معرفی شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار