کرمانشاه؛

تلاش برای ارتقا کیفیت نان

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور گفت :برای ارتقا کیفیت نان مصرفی باید تلاش کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور گفت : واقعیت این است که باید همگی دست در دست هم بگذاریم تا بتوانیم در راه ارتقا کیفیت نان مصرفی هم استانی های عزیزمان گامی برداریم .

مظفر رحیمی با شاره به کیفیت آرد تولیدی استان ابراز داشت : در چند سال اخیر اقدامات خوبی جهت ارتقا کیفیت آرد استان شکل گرفته و کارخانه های تولید آرد استان به آخرین تکنولوژی های روز مجهز شده اند.

وی با اشاره به اینکه ما اعتقاد داریم با اهرمهای فشار نمی توان کیفیت نان را بالا برد افزود : اولین گام از نظر ما اینست که خود خباز و ما بدانیم که خداوند چه وظیفه سنگینی را در راه تامین نیاز غذایی مردم بر گردن ما نهاده است و سپس با آموزشهای لازم بتوانیم مهارت خبازان را در پخت نان افزایش دهیم .

مظفر رحیمی تصریح کرد : روسای اتحادیه خبازان استان نیز مهمترین عامل تولید نان با کیفیت را مهارت خباز در تمام مراحل تولید نان ، از شناخت آرد خوب تا مراحل عمل آوری خمیر و سپس پخت نان دانستند و از کارشناسان این شرکت خواستند تا با تدوین برنامه ای جامع در خصوص حل مشکلات خبازان استان در این مهم ایشان را یاری نمایند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، نان ، کیفیت ، ارتقا ، مصرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.