شیراز؛

برگزاری پنجمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری شیراز

پنجمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک فطرت مدیر حوزه شهردار شیراز گفت: هدف اصلی در برگزاری برنامه‌های ورزشی، ورزش کردن و ارتقاء سطح سلامت و آمادگی جسمانی است.

سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه مسابقات المپیاد کارکنان شهرداری در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شده است بیان کرد: ورزشکاران آقا در 13 رشته  ورزشی از جمله والیبال، تنیس روی میز، طناب‌کشی، دومیدانی، دارت، فوتبال دستی، شطرنج، شنا، آمادگی جسمانی و تیراندازی در دو بخش تپانچه و تفنگ بادی به همراه پنالتی فوتسال با هم به رقابت می‌پردازند.

یحیی زارع خاطر نشان کرد: همچنین در بخش بانوان نیز کارکنان شهرداری در پنجمین دوره المپیاد ورزشی در رشته‌های طناب‌کشی، دو 100 متر، دارت، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی، پنالتی بسکتبال، تیراندازی تفنگ بادی و شطرنج با هم مسابقه می‌دهند.

وی افزود: در این مسابقات که در سالن‌های مختلف شهرداری شیراز برگزار می‌شود هزار و 500 نفر براساس برنامه از پیش تعیین شده با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز با اشاره به حضور نمایندگان 35 حوزه شهرداری شیراز در المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری گفت: براساس آمار موجود در حوزه ورزش کارکنان بیش از  400 درصد رشد داشته‌ایم و این نیز به‌سبب حضور چشمگیر کارکنان در در ورزش است.

احمد همتی با اشاره به اینکه امسال 10 اعزام به مسابقات ورزشی کلان‌شهرهای کشور توسط شهرداری شیراز صورت گرفته است، افزود: شهرداری شیراز در سوپر لیگ استانی دارای تیم فوتسال است و در مسابقات والیبال قهرمانی کارگران استان فارس نیز در دی‌ماه امسال مقام نخست را کسب کرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار