حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گسترش موازین انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای ایران/ انقلاب ما پایه‌های فکری الهی دارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: انقلاب اسلامی نه تنها در همه ابعاد زندگی مردم ایران، بلکه در خارج از مرزهای کشورمان هم تاثیرگذار بوده است.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر تاثیرات عمیق فرهنگی و اعتقادی انقلاب اسلامی در سطوح مختلف جامعه اظهار داشت: حضرت امام خمینی‌ (ره) مکررا فرمودند که انقلاب اسلامی ایران، ریشه محکم الهی دارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) وقوع انقلاب در ایران را از الطاف الهی می‌دانستند و تا پایان عمر شریف‌شان به الهی بودن آن یقین داشتند، ادامه داد: بر این اساس بسیاری از مردم هم پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره تظاهرات و هم پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به این واقعیت مهم یعنی ریشه الهی انقلاب اعتقاد داشته و دارند.

حبیبی با اشاره به اینکه وقتی انقلابی پایه‌های فکری الهی داشته باشد طبیعتا بر همه شئون زندگی افراد اثرگذار است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی نه تنها در همه ابعاد زندگی مردم ایران تاثیرگذار بوده است، بلکه این تاثیرگذاری را می‌توان در خارج از مرزهای ایران و میان مردمی که از موازین انقلاب اسلامی اطلاع پیدا کرده‌اند، مشاهده کرد.

دبیرکل حزب موتلفه در رابطه با تاثیر انقلاب اسلامی بر نابودی هژمونی آمریکا در منطقه گفت: وقوع انقلاب اسلامی در کشورمان علاوه بر آنکه باعث کاهش شدید نفوذ آمریکا در منطقه شده، منجر به تغییر روحیه‌ بسیاری از مردم مسلمان جهان و به ویژه منطقه شده است که مقاومت مردم یمن، سوریه، لبنان و عراق در مقابل مستکبران موید این مسئله است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار