اهواز؛

اختصاص تسهیلات برای توسعه مشاغل خانگی در شوش

فرماندار شوش از پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات به 126 نفر از متقاضیان اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا در بخش مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی، فرماندار شوش اشتغال را مهم ترین دغدغه مسئولان نظام برشمرد و گفت: دولت تمام تلاش خود را در جهت کاهش نرخ بیکاری به کار گرفته است.

وی بر فراهم نمودن شرایط لازم جهت افزایش و گسترش طرح های اشتغالزای خانگی تاکید کرد و بیان داشت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان شوش باید در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان از این طرح ها حمایت کنند.

نجاتی افزود: در راستای ایجاد اشتغال پایدار باید از سرمایه گذاران و صنعت گران حمایت شود و کوتاهی در این خصوص از هیچ دستگاهی قابل قبول نیست.

فرماندار شوش با اشاره به اینکه صنعتگران نباید دغدغه ای به جز تولید داشته باشند، از دستگاه های خدمات رسان آب،برق و گاز خواست تا نهایت همکاری را با صنعتگران در زمینه پرداخت معوقات خود داشته باشند ضمن اینکه صنعتگران نیز باید نسبت به پرداخت به موقع بدهی خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید زمینه و شرایط لازم را برای ورود سرمایه گذاران به شهرستان شوش فراهم کنیم.

رضا نجاتی با اشاره به تشکیل کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان شوش گفت: این کارگروه آمادگی لازم برای حمایت از طرح های اقتصادی سرمایه گذاران را در تمامی زمینه ها دارد.

نجاتی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ارائه طرح های مولد و کار آفرین در این شهرستان دعوت کرد.

فرماندار شوش اذعان داشت: علاقه مندان به سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شوش نیز می توانند با مراجعه به دفتر مدیریت این شهرک نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه اینترنتی بهین یاب در زمینه اعطای تسهیلات به بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد اظهار کرد: تاکنون برای 6 تعاونی و شرکت تولیدی، اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال مصوب شده است که در صورت پرداخت این تسهیلات شاهد فراهم شدن زمینه اشتغال 302 نفر در شهرستان خواهیم بود.

نجاتی از تحقق 125 درصدی تعهد اشتغال شهرستان در سامانه رصد خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1هزار و 114 شغل در این سامانه توسط دستگاه های اجرایی شوش ثبت شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.