اصفهان؛

شکستگی ساق پا، بالگرد اورژانس اصفهان را به شهرکرد فرستاد

مرد 45 ساله از توابع ده‌دلی که دچار شکستگی دوبل ساق پا شده بود توسط مأموران اورژانس 115 اصفهان به شهرستان اردل منتقل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان  با اشاره به اعزام بالگرد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان به منطقه محروم ده‌دلی از توابع شهرکرد در روز گذشته اظهار کرد: ده‌دلی به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی امکان دسترسی به دیگر شهرستان‌ها را ندارد که از همین جهت یک بالگرد به جهت توزیع اقلام غذایی و دارویی و ویزیت مردم منطقه و مادران باردار به محل اعزام شد.

غفور راستین در ادامه با اشاره به انجام این مأموریت از سوی عوامل اورژانس گفت: مرد 45 ساله از توابع ده‌‌دلی که دچار شکستگی دوبل ساق پا شده بود؛ که اقدامات اولیه توسط مأموران اورژانس برای این فرد در محل انجام شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه این عملیات ساعت 10 و 20 دقیقه آغاز و در ساعت 17 روز گذشته به پایان رسیده است خاطرنشان کرد: مرد ساکن ده‌دلی توسط مأموران اورژانس 115 اصفهان به منظور انتقال به مرکز درمانی به شهرستان اردل منتقل شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار