هفته بیست و سوم لیگ جزیره

لیورپول 1 - چلسی 1/تقسیم امتیازات زیر باران آنفیلد

لیورپول در حالی که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده بود در ورزشگاه خانگی خود با صدر نشین لیگ برتر دیدار کرد و در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته بیست و سوم لیگ جزیره تیم های لیورپول و چلسی از ساعت 23 و 30 دقیقه در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

دقیقه 25 آدام لالانا روی ادن هازارد پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شد. در حالی که سایمون مینیوله در حالت تنظیم دیواره دفاعی و حرف زدن با بازیکنان خودی بود لوئیز از غفلت دروازه بان لیورپول بهره برد و با ضربه ای زیبا دروازه تیم میزبان را باز کرد.

در دقیقه 57 لیورپول به گل تساوی رسید. توپی مرده به نزدیک خط عرضی فرستاده شد،  میلنر با سر آن را به عرض فرستاد و وینالدوم دروازه راه باز کرد.

دقیقه 77 مارک کلاتنبرگ برخورد ماتیپ را با کاستا پنالتی تشخیص داد اما مهاجم چلسی نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه مینیوله را باز کند و دروازه بان بلژیکی به خوبی توپ را دفع کرد.

در نهایت این دو تیم مدعی به تساوی یک بر یک رسیدند تا آنها نیز مثل آرسنال و تاتنهام دیگر مدعیان لیگ ، امشب موفق به کسب 3 امتیاز نشوند.

چلسی با این تساوی 56 امتیازی شد و با اختلاف 9 امتیاز نسبت به تیم دوم یعنی تانهام در صدرجدول قرار دارد. لیورپول نیز با 46 امتیاز چهارم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار