لرستان؛

راه اندازی 150 مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در لرستان

دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر لرستان گفت: 150 مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد به مواد مخدر شامل کلینیک تخصصی و کاهش آسیب های اجتماعی در لرستان راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ غلامرضا آقا میرزایی شامگاه سه شنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات استانداری لرستان افزود: مراکز هشت گانه مبارزه با مواد مخدر نیز طی 2 سال گذشته در شهرستان های لرستان راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: یکی از برنامه های مهم در دستور کار با همکاری آموزش و پرورش استان لرستان اجرای طرح پیشگیری در حوزه مواد مخدر در میان دانش آموزان، معلمان و اولیاء است.
به گفته آقا میرزایی کمیته پژوهشی مواد مخدر به ریاست جهاد دانشگاهی با حضور کارشناسان و صاحبنظران حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان لرستان تشکیل شده است.
 
معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان نیز در این نشست گفت: چهار هزار و 140 معلم در طرح توانمندسازی پیشگیری از اعتیاد شرکت کرده است.
فرید بهرامی با بیان اینکه این طرح در بین دانش آموزان، اولیا و معلمان استان لرستان اجرا می شود، افزود: اعتبار مورد نیاز این طرح سه میلیارد و 400 میلیون ریال است که تاکنون یک میلیارد و 330 میلیون ریال برای اجرای این طرح اختصاص یافته است.
به گفته بهرامی تاکنون 11 هزار دانش آموز و 14 هزار اولیاء تحت پوشش این طرح قرار گرفته است.
انتهای پیام/ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.