آنچه در خندوانه گذشت؛

خبر خوش بازیگر فیلم مهران مدیری برای علاقه‌مندان دورهمی/ پاسخ قاطع رامبد جوان به حاشیه‌‌ها + فیلم

سیامک انصاری شب گذشته مهمان خندوانه‌ای‌ها شد.

خندوانهبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شب گذشته خندوانه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، این ولادت بزرگ را تبریک گفت و با حضور سیامک انصاری بازیگر برنامه تلویزیونی دورهمی، جشن کوچکی برپا کرد.  
 
رامبد جوان مجری این برنامه به حضور و نقش پررنگ پرستاران در زندگی هر یک از ما انسانها اشاره کرد و بعد از برگزاری جشن تولد متولدین هفته گذشته، از سیامک انصاری برای حضور در صحنه سری چهارم خندوانه دعوت کرد.  
 
انصاری در ابتدا پس از سلام و احوال پرسی با حضار داخل استودیو، ضمن تسليت به دلیل حادثه غمبار ساختمان پلاسکو، درباره فعالیت این روزهای خود در عرصه سینما و تلویزیون گفت: این روزها مشغول فیلمبرداری سکانس های پایانی فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» هستیم و تا چند وقت آینده ضبط سری جدید دورهمی را با تغییراتی اساسی از جمله بازیگران، آیتم های نمایشی و ... شروع خواهیم کرد.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه 40 جلسه تولید فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» طول کشید، از بازیگران این فیلم سینمایی نام برد و عنوان کرد: در همه 40 جلسه که ضبط داشتیم، بازیگران ما امیر جعفری، نگین معتضدی، آزاده صمدی، مهران مدیری و حدود هزار و یا دو هزار هنرور جلوی دوربین رفته اند.  
 
جوان در ادامه این گفتگو به رفاقت خود با انصاری و مدیری اشاره کرد و گفت: با شروع  برنامه دورهمی، همه شروع کردن به حاشیه ساختن برای این دو برنامه (خندوانه و دورهمی) که با هم رقیب هستند و ... . ولی در اصل به این شکل نیست؛ من و مهران و سیامک با هم رفیق هستیم.  
 
انصاری با بیان اینکه کار خود را در حرفه بازیگری در ژانر جدی آغاز کردم، از همکاری و رابطه خود با رسول ملاقلی پور و خاطرات کودکی خود از رفتن به سینما گفت.  
 
همچنین با ابراز امید و خوشبختی خاطره ای از روزهای تولید برنامه تلویزیونی جمعه بازار بیان کرد و درخصوص حرفه پدری و شغل دوم خود اظهار داشت: حرفه دوم من با توجه به آموخته های پدرم، فرش است و جالب است که بدانیم در آلمان فرش دستبافت تبریز را که تولید کشور چین است، به فروش می‌گذارند. نقشه و بافنده های ما را به دیگر کشور ها بردند و هیچ وقت کسی ثبت نقشه های فرش ایرانی به ذهنش خطور نکرد!
 
بازیگر مجموعه تلویزیونی «شب های برره» پس از اجرای موقعیت های نمایشی و مسابقه با جوان، پیرامون تکرار و یا پختگی نقش های خود در مجموعه کارهای مهران مدیری توضیح داد: این چیزی است که نویسندگان و مدیری برای من پیاده کرده اند و در مقابلش بیننده هم از من همان توقع را دارد و وجود من را در نقش های دیگر قبول نمی کند.  
 
انصاری در پایان این گفتگو و برنامه خندوانه ضمن اینکه قول داد، مهمانان شب گذشته خندوانه یک شب مهمان سری جدید دورهمی باشند، به همراه جوان مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی خندوانه، برای تماشاگران بستنی خریدند و با آرزوی سلامتی و خوشحالی روزافزون این برنامه را به پایان رساندند. 

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید
 
گزارش از محدثه نعمتی  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار