نقوی‌حسینی در گفتگو باباشگاه خبرنگاران جوان:

وزارت خارجه به سیاست‌های خصمانه آمریکا در برجام حمله کند/جلسه کمیسیون امنیت ملی برای بررسی تهدید نظامی آمریکا علیه ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است تحریم های آمریکا علیه ایران در مقایسه با قبل از برجام چند برابر شده است.

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تبریک سالگرد سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی به فجر آفرینان، به اقدامات اخیر امریکا در تحریم 12 شرکت و 133 ایرانی، واکنش نشان داد.

توصیف امام (ره) درباره آمریکا

وی افزود: امام خمینی زمانی در توصیف آمریکایی ها گفتند: «اینها مثل آن حیوان درنده‌ای هستند که اگر در مقابل‌شان بایستید، می ایستند و اگر  به آنها حمله کنید فرار می‌کنند و اگر در مقابل آن کوتاه بیایید، شما را دنبال خواهند کرد » این مصداق اظهارات امام، امروز به منصه ظهور رسیده است و ملت ایران قطعا با تجربه 37 سال گذشته خود این مصادیق را تایید می‌کند.

دو روی سکه توافق هسته ای
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اجرای توافق هسته‌ای (برجام) تاکید کرد: آمریکایی‌ها 17  مرتبه با شروع اجرای برجام علیه ایران مصوبه صادر کردند که بدعهدی و نقض برجام بود و این موارد در مقایسه با قبل از برجام چند برابر شده است.

نماینده مردم ورامین با بیان اینکه رفتار آمریکایی ها نشان می‌دهد از موضوع تحریم ها در برجام کاسته نشده و حتی این فضا گسترده و پر رنگ‌تر شده است. تصریح کرد: معتقدم طبق اعداد و ارقام، توافق هسته‌ای نه تنها مشکلی را حل نکرده، بلکه دشمن را از قبل جسورتر کرده است.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی باید در قبال فشارهای آمریکا محکم ایستادگی کند، اظهارداشت: معتقدم  دولتمردان و مسئولین دستگاه دیپلماسی باید در قبال رفتار آمریکا انقلابی برخورد کرده و به سیاست های آمریکا حمله کنند چرا که آنها در صورت کوچک‌ترین عقب نشینی حملات خود را علیه ایران چند برابر می‌کند.
 
وی با بیان اینکه که انتظار داریم رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در قبال تحریم و حرکات اخیر آمریکا برخورد و عکس العملی قاطعی از خود نشان دهند، تاکید کرد: اقداماتی در حد صدور بیانیه و واکنش سخنگوی دستگاه دیپلماسی در مقابل رفتار آمریکایی ها کافی نیست.

توصیه به رئیس جمهور!

وی تصریح کرد: انتظار داریم رئیس جمهور که در ارتباط به لغو سخنرانی یک فرد، که آن هم از سوی یک مرجع قانونی انجام شده، برآشفته می‌شود در رابطه با اقدامات اخیر آمریکا هم چنین کند و چندین برابر این موضوع آشفته شود.

جلسه امنیتی ها

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه درباره اقدامات قوه مقننه در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: کمیسیون امنیت ملی پس از تعطیلات مجلس طی جلسه‌ای تحریم‌های جدید آمریکا در محدود سازی فعالیت تجار ایرانی و همچنین طرح اظهارات آمریکایی‌ها مبنی بر استفاده از گزینه نظامی علیه ایران را مورد بررسی قرار خواهد داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۶:۱۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
آقای نقوی لطفا در انتخابات ریاست جمهوری کاندید شید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
توصیه اش به رئیس جمهور خیلی بجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
درود به اقای نقوی این درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
درود حرف دل ملت رو زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
آفرین به این آقای نقوی
آخرین اخبار