هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس

چلسی 3 - آرسنال 1/انتقام در خانه

چلسی با پیروزی در دربی لندن اختلافش را با تیم دوم دو رقمی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در نخستین و حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، امروز تیم‌های فوتبال چلسی و آرسنال در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که این بازی را آبی‌پوشان شهر لندن با نتیجه 3 بر یک بردند تا ضمن گرفتن انتقام شکست بازی قبلی‌شان برابر آرسنال در نیم فصل نخست، گامی بلند به سوی کسب عنوان قهرمانی بردارند.

دقیقه 13 چلسی به گل نخست رسید.ارسال از راست پدرو ابتدا با ضربه سر کاستا و دخالت چک به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت، مارکوس آلونسو با ضربه سر دروازه آرسنال را باز کرد.

دقیقه 54 گل دوم آبی پوشان نیز به ثمر رسید.حرکت از ادن هازارد در میانه زمین آغاز شد و او که با مزاحمت کوکلین مواجه شده بود، توانست خود را از این بازیکن جدا کرده و به قلب دفاع آرسنال بزند. حرکات فریبنده او درون محوطه جریمه، به راحتی گابریل و مصطفی را دچار سردرگمی کرد و او پس از جا گذاشتن این دو، با ضربه ای دقیق توپ را به قعر دروازه آرسنال فرستاد تا حساب کار 2-0 شود.

دقیقه 85 شاگردان کونته گل سوم را هم زدند. اشتباه عجیب پتر چک در پاس دادن باعث شد فابرگاس از بیرون محوطه جریمه با یک ضربه دقیق به سخت ترین شکل ممکن آرسنال و چک را جریمه کرده و حساب کار را 3-0 کند.

5 دقیقه بعد آرسنال روی ارسال ناچو مونرئال از سمت چپ و ضربه سر ژیرو یکی از گل ها را پاسخ داد اما این گل تنها مرهمی بود بر زخم های آرسنال و در نهایت چلسی 3-1 برنده بازی شد .

چلسی با این پیروزی، 59 امتیازی شد و فاصله خود را با تیم دو جدول، تاتنهام به طور موقت به 12 امتیاز افزایش داد. این در حالی است که آرسنال 47 امتیاز هم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تاتنهام در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار