یزد؛

برگزاری همایش آموزشی کارشناسان امور اداری ادارات اوقاف کشور

همایش آموزشی دو روزه کارشناسان امور اداری ادارات اوقاف و امورخیریه سراسر کشور به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید حسین حسینی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف گفت: دوره آموزشی کارشناسان توسعه منابع انسانی و اداری سازمان اوقاف و ادارات استانی به منظور آشنایی فراگیران با مفهوم حقوق اداری و ویژگی های آن و تبیین ضوابط و مقررات استخدامی و حقوق و تکالیف کارمندان در دستگاه دولتی برگزار می شود.

 وی با اشاره به حضور اساتید دانشگاه در این دوره آموزشی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده دکتر شفیعی و دکتر سبزواری نژاد تدریس برخی مباحث این دوره آموزشی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی از یکشنبه 17 بهمن به مدت 2 روز درسالن همایش های امامزاده جعفر ع یزد برگزارمی شود تصریح کرد: حقوق اداری، تبیین قوانین و مقررات اجرایی درحوزه منابع انسانی، سامانه جامع منابع انسانی، ضوابط و مقررات استخدام و ماهیت حقوقی آن، تکالیف و مسئولیت های مستخدمان دولت و مراجع حل و فصل اختلافات اداری و رسیدگی به تخلفات از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.

وی اظهار کرد: کارشناسان منابع انسانی با کسب تخصص و دانش روز در پیشرفت برنامه ها در سه حوزه قرآن کریم، موقوفات و بقاع متبرکه امامزادگان عظیم الشان مثمر ثمر خواهند بود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار