یزد؛

بهره برداری از 6 پروژه شاخص باهزینه بالغ بر 400 میلیارد ریال

به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 6 پروژه شاخص در بخش صنایع کشاورزی استان بالغ بر 400 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 علیرضا طاقه باف مدیر صنایع کشاورزی استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اینکه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی نقشی اساسی را در استقلال و امنیت غذایی جامعه بر عهده دارد از بکارگیری 350 نفر به صورت مستقیم در قالب این پروژه ها خبر داد.

طاقه باف با بیان اینکه واحدهای مزبور در شهرستانهای یزد، میبد، اردکان و مهریز مورد بهره برداری قرار می گیرند افزود: این پروژه ها شامل: عمل آوری و بسته بندی انواع گوشت ماکیان با ظرفیت 1810 تن، فرآوری و تهیه انواع میوه آجیلی با 1200 تن ظرفیت تولید، فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی با 650 تن تولید سالیانه، تولید انواع غذای آماده به ظرفیت 900تن، تولید فرآورده های کنجدی با ظرفیت سالیانه 700 تن می باشد.

مدیر صنایع کشاورزی همچنین از واحد کشتارگاهی شرکت معین دام مهریز به عنوان یکی از پروژه های زیربنایی و خدماتی مهم که در این ایام افتتاح می شود یاد کرد و گفت: در این واحد کشتارگاهی که با اعتباری بالغ بر300 میلیارد ریال راه اندازی می شود بیش از 250 نفر بصورت مستقیم به کار گمارده خواهند شد و این واحد قادر خواهد بود سالیانه میزان22000 تن محصول به بازار عرضه نماید.


انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.