حواشی نهمین روز جشنواره فیلم فجر؛

اعتراض آقای بازیگر به گلایه خبرنگاران در حاشیه یک نشست خبری/ معرفی نامزدهای سودای سیمرغ و انتقادات دنباله‌دار!

نهمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز بدون حاشیه به پایان نرسید.

اعتراض آقای بازیگر به گلایه خبرنگاران در حاشیه یک نشست خبری/ معرفی نامزدهای سودای سیمرغ و انتقادات دنباله‌دار!
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نهمین روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با نمایش «کمدی انسانی» در بخش فیلم‌های داستانی آغاز شد و در ادامه نشست خبری آن بدون هیچ حاشیه‌ای به پایان رسید و نوبت به نمایش جدیدترین اثر آیدا پناهنده یعنی «اسرافیل» رسید.

پس از نمایش این فیلم و در ابتدای نشست خبری آن، حاشیه داغ این روز رقم خورد و خبرنگاران در خصوص مدیریت برج میلاد گلایه‌هایی داشتند و نسبت به صحبت‌های خانم بازیگر واکنش نشان دادند.

این اتفاق باعث شد تا پژمان بازغی و مریلا زارعی به نشانه اعتراض در تلف کردن وقت نشست خبری «اسرافیل» قصد ترک کردن جلسه را داشته باشند، که با خواهش محمود گبرلو مجری برنامه، از تصمیم خود صرف نظر کردند و نشست به کار خود پایان داد.

در ادامه نوبت به نمایش «گشت 2» ساخته سعید سهیلی رسید که بازار حضور مخاطبان را گرم کرد و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد. پس از نمایش فیلم و طبق روال، نشست خبری آن آغاز شد و در همان ابتدای کار با سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر سخیف بودن فیلم دومین حاشیه رقم خورد و بحث هایی حول محور این اتفاق شکل گرفت.

این پایان کار نبود و سعید سهیلی دو نوبت از مسعود کیمیایی یاد کرد و اذعان داشت که او جزو لاینفک تاریخ سینماست که باید به او احترام گذاشت و علاقه خود را به کیمیایی ابراز کرد.

پولاد نیز در ادامه بیان کرد: وقتی به مسعود کیمیایی هم به عنوان پدرش و هم به عنوان یکی از تاثیرگذارترین کارگردان های سینمای ایران توهین می شود، باید از او حمایت کند.

پس از «گشت 2» نمایش فیلمی با موضوع دفاع مقدس و شهدای غواص یعنی «اشنوگل» آغاز شد و با خلوتی سالن، نشست خبری آن را شروع کردند.

پس از صحبت های عوامل و بازیگران، ابراهیم اصغری در پایان جلسه از جشنواره فیلم فجر گلایه کرد و گفت جای این فیلم در بخش اصلی خالی است و این حرف را به این دلیل که بیشتر فیلم های جشنواره امسال را دیده بیان کرد. در بخش دیگر صحبت های خود اظهار داشت که تا دو روز پیش حجت الله ایوبی به او گفته و قول داده"اشنوگل"در بخش اصلی حضور خواهد یافت اما...

همچنین در میانه های شب گذشته، اسامی نامزدهای بخش مستند و سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. انتخاب‌هایی که از همان ابتدا، حواشی را رقم زد و انتقادات نسبت به هیئت داوران جشنواره در رسانه‌های خبری شدت گرفت.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار