نماینده دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی:

اتوبان دیر به بوشهر، وضعیت اقتصادی را ارتقاء می‌دهد

نماینده دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در ساخت و تکمیل اتوبان دیّر به بوشهر و اسکله بردخون که از آرزوهای مردم شهرستان دیر است تسریع شود.

اتوبان دیر به بوشهر، وضعیت اقتصادی را ارتقاء می‌دهد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی با اشاره به حادثه‌خیز بودن جاده ارتباطی کنونی شهرستان دیر به بوشهر گفت: جاده ارتباطی کنونی بسیار حادثه‌خیز بوده و سبب شده که شاهد از بین‌رفتن جان و مال مردم به دلیل نقاط حادثه‌خیز فراوان این مسیر باشیم و با توجه به نقش موصلاتی خط دوم ارتباطی شهرستان دیر به بوشهر و لزوم توجه به تکمیل زیرساخت‌ها برای آینده پارس‌شمالی در محدوده شهرستان دیر، تکمیل و راه‌اندازی اتوبان دیر به بوشهر ضروری است.

الماسی با تاکید بر لزوم تکمیل اتوبان دیر به بوشهر، افزود: با تکمیل اتوبان شهرستان دیر به بوشهر و و زمینه‌سازی برای خروج کامل شهرستان دیر از بن‌بست، در آینده شاهد ارتقاء وضعیت اقتصادی این شهرستان خواهیم بود.

نماینده دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس‌شورای‌اسلامی افزود: این شهرستان، دارای توانایی‌های گسترده‌ای در تجارت دریایی است و در همین راستا پیگیری‌های مناسبی برای توسعه‌ی بخشی از اسکله و بنادر این شهرستان از جمله خورخان انجام شده است.

وی خاطرنشان ساخت: با همدلی و هماهنگی مسوولان شهرستان دیر و تعامل مناسب با دولت بدنبال اخذ مطالبات مردم هستیم.

الماسی اضافه کرد: تکمیل اتوبان دیّر به بوشهر و اسکله بردخون از آرزوهای مردم شهرستان دیر است که باید در ساخت و تکمیل آن تسریع شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.