افشارزاده: دل خانواده های ایرانی برای ايران و انقلاب اسلامی می تپد

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت : دل خانواده های ایرانی برای ايران و انقلاب اسلامی می تپد و تکلیف ماست در این راهپیمایی بزرگ حضور پیدا کنیم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ،همیشه پویا است و پیامهای بسیاری برای نسلهای مختلف دارد که از نسل اول به چهارم با رهبری و محوریت رهبر معظم انقلاب به عزیزان و جوانان آینده منتقل شده است. ما عاشق انقلاب اسلامی هستیم و تکلیف ماست در این راهپیمایی بزرگ حضور پیداکنیم تا دین خود را به شهدا و جانبازان و ایثارگری های خانواده هایشان ادا کنیم .

22 بهمن برای ما جلوه ای معنوی و قرآنی دارد و باید در جشن بزرگ انقلاب اسلامی حاضر شویم.

وی ادامه داد:‌ حضور میلیونی و پرشور مردم در این راهپیمای بیانگر این است که ما پشتیبان امام و نظام هستیم و این حضور مردم دنیا را متوجه خواهد کرد که هیچ کشوری حریف ایران نخواهد شد .

افشارزاده افزود: بدون شک ملت ایران تا آخرین لحظه برای حفظ آرمان ها ایستادگی خواهند کرد و مطمئن باشید ما از انقلابمان محافظت می کنیم. واقعا جای خوشحالی دارد كه مردم عزیز كشورمان همگام با قشر های مختلف جامعه در این راهپیمایی عظیم شركت کنند و باید بگویم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد دل خانواده های ایرانی برای ایران و انقلاب اسلامی شان می تپد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار