اصفهان؛

ادای احترام نمایندگان ادیان توحیدی به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی

نمایندگان ادیان توحیدی در استان و سراسر کشور با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی مراسم کاروان ادیان توحیدی و وفاق ملی را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان امروز در حاشیه مراسم کاروان ادیان توحیدی، وفاق ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارکرد: ظرف 6 سال اخیر برنامه‌های منسجمی در راستای وحدت ادیان توحیدی انجام شده چراکه از دیرباز اقوام و ادیان مختلف در شهر اصفهان در کنار یکدیگر زندگی می‌کردند.

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی افزود: برنامه‌های منسجمی که در راستای وحدت میان ادیان الهی و وفاق ملی برگزار می‌شده در قالب همایش و کنگره بودند که در این برنامه‌ها رهبران و اندیشمندان ادیان‌ مختلف توحیدی حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: همایش «کاروان ادیان توحیدی، وفاق ملی» در روز وحدت ملی و وفاق برگزار شده و در قالب وفاق ادیان برنامه‌ریزی شده تا نمایندگان همه ادیان توحیدی اصفهان و سراسر کشور در کنار یکدیگر جمع شوند.

وی با بیان اینکه نمایندگان ادیان توحیدی در استان اصفهان برای اشتراک نظرات و مسائل مشترکی گردهم آمدند، گفت: یکی از اهداف این گردهمایی، حفظ ارزش‌های مقدس آرمانی و ملی جمهوری اسلامی و احترام به مقام شامخ شهداست.

ارزانی ادامه داد: امروز نمایندگان ادیان توحیدی در استان و سراسر کشور با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی مراسم کاروان ادیان توحیدی و وفاق ملی را آغاز کردند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های همایش «کاروان ادیان توحیدی، وفاق ملی»، اضافه کرد: نمایندگان ادیان توحیدی پس از گلستان شهدای اصفهان به آرامستان ارامنه، کلیسای وانک و دیگر مکان‌های مقدس ادیان توحیدی خواهند رفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان داشت: قطعاً هرچه شناخت ادیان نسبت به یکدیگر بیشتر باشد، تعامل، ارتباط و وفاق ملی این ادیان میان یکدیگر نیز بیشتر خواهد شد.

وی در پایان به دیگر برنامه‌های همایش «کاروان ادیان توحیدی، وفاق ملی» اشاره کرد و ابرازداشت: نمایندگان ادیان توحیدی در پایان از بازدیدها به دیدار استاندار و امام جمعه اصفهان خواهند رفت.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.