سروری به گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد؛

بررسی 70 گزینه برای انتخابات شورای شهر در جمعیت رهپویان/ کاندیداهای خود را به جبهه مردمی معرفی می‌کنیم

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات شورای شهر با هماهنگی جبهه مردمی نیروهای انقلاب حرکت خواهد کرد.

جمعیت رهپویان 70 کاندیدا برای شورای شهر در نظر گرفته استپرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون برنامه های انتخاباتی تشکل متبوعش اظهار داشت: جمعیت رهپویان در چارچوب اصولگرایان تحول خواه برنامه انتخاباتی خود را تنظیم کرده است و با هماهنگی این تشکل، کاندیداهای خود را به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی خواهد کرد.
 
وی در ادامه افزود:‌ جلسه‌ای با نمایندگان هر یک از جریان‌ها که از نظر جمعیت گزینه‌های مناسبی برای انتخابات ریاست جمهوری بوده‌اند، برگزار کرده‌ و گزارش این جلسات را با نیروهای تحول خواه در میان گذاشته‌ایم.
 
سروری عنوان کرد: در روز تشکیل جلسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب در تاریخ 28 بهمن ماه در جهت هم‌افزایی، هم‌گرایی و همکاری با جبهه مردمی نیروهای انقلاب گزینه‌های نهایی خود را به این جبهه معرفی خواهیم کرد.    
 
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات شورای شهر تصریح کرد: باید بدانیم فرآیند انتخابات شورای شهر با انتخابات ریاست جمهوری متفاوت است چرا که انتخابات ریاست جمهوری سیاسی اما انتخابات شورای شهر یک انتخابات اجتماعی و نیازمند حضور چهره‌های متخصص و کارشناس اجتماعی است و باید از ارائه لیست سیاسی در این انتخابات اجتناب و از قالب شدن فضای سیاسی در انتخابات شورای شهر جلوگیری کرد و به شکل مستقل از انتخابات ریاست جمهوری برگزار کنیم.
 
وی در پایان در خصوص فعالیت‌های حزب متبوعش در انتخابات شورای شهر خاطرنشان کرد: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات شورای شهر با هماهنگی جبهه مردمی نیروهای انقلاب حرکت خواهد کرد و این جمعیت تاکنون حدود 70 کاندیدا برای انتخابات شورای درنظر گرفته است. 


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار