یارنسب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

غرفه‌های بنیاد شهید در تهران و شهرستان‌ها پذیرای راهپیمایان می‌شود

مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همزمان با یوم‌الله 22 بهمن محصولات فرهنگی در مسیر راهپیمایی تهران و سایر شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

غرفه‌های بنیاد شهید در تهران و شهرستان‌ها پذیرای راهپیمایان می‌شوداسکندر یارنسب مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در راستای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مزین به نام و یاد شهدا و ایثارگران است، توزیع 125 هزار محصول فرهنگی در مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده که شامل 50 هزار محصول ویژه کودکان و نوجوانان و 75 هزار محصول فرهنگی ویژه سایر افراد است.

وی ادامه داد: محصولات فرهنگی توزیع شده در مسیر راهپیمایی علاوه بر تهران در سایر استان‌ها از جمله کردستان، کرمان، لرستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، خوزستان، آذربایجان‌شرقی، قزوین و قم در بین راهپیمایان توزیع خواهد شد.

یارنسب تصریح کرد: از جمله این محصولات تصاویر هنری در خصوص شهدا، مبارزان انقلاب، شکنجه‌های آن دوران، مقاومت فجر آفرینان، شهدای ترور، دفاع مقدس، هسته‌ای، منا، شهدای مدافع حرم، امام خمینی (ره) و رهبری است.

مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در روز 22 بهمن، با پریایی‌ غرفه 90 متری در خیابان آزادی علاوه بر توزیع محصولات فرهنگی، به خلق آثار هنری خود به‌صورت زنده می‌پردازند.
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار