کرمان؛

تحویل بیمارستان کوهبنان به دانشگاه علوم پزشکی کرمان

ساختمان بیمارستان 32 تختخوابی کوهبنان با 3 هزار و 945 مترمربع زیربنا تحویل دانشگاه علوم پزشکی کرمان شد.

 تحویل بیمارستان کوهبنان به دانشگاه علوم پزشکی کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سیدرضا مصطفوی،  رییس اداره راه و شهرسازی کوهبنان به ساخت بیمارستان 32 تختخوابی کوهبنان اشاره کرد و گفت : این بیمارستان با ساختمان ‌های جنبی دارای 3 هزار و 945 متر مربع زیربناست که در سال 87 عملیات احداث آن کلید خورده و در آبان‌ 95 با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان به اتمام رسیده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی کرمان شده است.

وی  از پروژه‌های در دست اقدام این اداره بازدید کرد و افزود: عملیات احداث راه مواصلاتی کوهبنان به شهرستان زرند و مرکز استان از خرداد 94 آغاز شده و تاکنون عملیات خاکبرداری و ساخت ابنیه در فاز اول این پروژه به طول 16 و نیم کیلومتر انجام شده است.

مصطفوی با اشاره به ساخت فاز دوم این پروژه به طول 18 کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: با احداث این مسیر علاوه بر حذف گردنه ‌های حادثه‌ خیز مسافت کوهبنان به مرکز استان حدود 20 کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: شانه‌ سازی حدود 32 کیلومتر از محور کوهبنان به ده‌علی، نصب تابلوهای بال کبوتری فسفری در نقاط حادثه‌خیز محور کوهبنان به زرند و کوهبنان به راور در گردنه‌های با قوس غیراستاندارد از جمله اقدامات این اداره است.

مصطفوی  گفت: لکه‌گیری‌های محورهای اصلی و فرعی این شهرستان، اخذ 610 تن قیر رایگان و تحویل به شهرداری برای آسفالت معابر، تک برگ کردن حدود 500 سند از اسناد زمین‌های واگذاری، نصب 9 عدد تابلوی پرچمی بزرگ در ابتدای محورهای روستایی وغیره از دیگر اقدامات اداره راه و شهرسازی شهرستان کوهبنان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.