پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده به دست آوریم.

از پرکشیدن سیمرغ از پرده نقره‌ای سینما تا کابوس حضرت اشرف در ایرانشهر
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته و بعد از تمام مشغله های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از مسائل روزمره کند.

 
* سینمایی آخر هفته

پایان این هفته بالاخره سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با تمام کش و قوس های داوری به انتها رسیده و مشخص می‌شود که سیمرغ این دوره از جشنواره فجر به کدام یک از کاندیداها تعلق مي گيرد و سال 96 پرده نقره ای سینماها میزبان کدام یک از فیلم ها هستند.
 

* گالری آخر هفته

گالری ساقی با هنرنمایی علی طوفانی، میزبان آثار خوشنویسی این هنرمند است.

این نمایشگاه تا پایان این هفته 22 بهمن ماه واقع در خیابان استاد مطهری ،خیابان لارستان میزبان علاقمندان به هنر خوشنویسی است.
 
* فیلم تلویزیونی آخر هفته

شبکه سه سیما همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی، با پخش فیلم سینمایی ضیافت به کارگردانی مسعود کیمیایی پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه مهمان خانه ها می شود.

این فیلم سینمایی درباره هفت دوستی است که سالها پیش قرار گذاشته اند که بعد از چند سال در روز مشخصی بار دیگر در پاتوق همیشگی‌شان گرد هم بیایند.

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از:

فریبرز عرب نیا، پارسا پیروزفر، حسن جوهرچی، مهدی خیامی، بهزاد خداویسی، شهرزاد عبدالمجید، محمد رجبی، یدالله رضوانی، جلال پیشوائیان، اکبر معززی، سیدابراهیم بحرالعلومی، حسین بخشی پور، پرویز شیخ‌زاده، امیرحسین شریفی و کیانوش گرامی.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار