پیشنهاد آخر هفته فرهنگی؛

از همنشینی هنرمندان در «کوه قاف» تا رسیدن «آخرین نامه» به دست نوید محمد‌زاده

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته، فرصتی را برای تفریح با خانواده به دست آوریم.

همنشینی هنرمندان نقاشی در «کوه قاف» تا اجرای نوید محمد زاده در آخرین روزهای اسفندماهبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از مسائل روزمره کند.

* سینمایی آخر هفته    

پایان این هفته فرصت مناسبی است،‌ تا با تماشای فیلم سینمایی «هلن» در واپسین روزهای اسفند ماه به سینما ها بروید.

این فیلم سینمایی به کارگردانی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی در مدت 90 روایتی متفاوت از ژانر اجتماعی، داستان دختری است که قرار است به سفری برود اما به علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می گیرد.

رویا نونهالی، پژمان بازغی، روشنک گرامی، ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، اشکان مهری، سارا کاشفی و امین حیایی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از؛
نویسندگان: امیرحسین ثقفی، شراره سروش، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، تدوین: مستانه مهاجر، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، طراح صحنه و لباس: شراره سروش، طراح گریم: محمدرضا قومی، صدابردار: محمد حبیبی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: کاوه قاسم زاده، جانشین تولید: امیرحیدر طاری، دستیار دوم کارگردان: حامد جلالی فراهانی، مدیر تدارکات: مسعود تهرانی، منشی صحنه: مرجان شاهوردی، عکاس: حمیدرضا کشانی، دستیار اول فیلمبردار: محسن استیری، دستیاران فیلمبردار: محمدجواد رستگار رضا دهدار، دستیار صدا: علیرضا پاک نهاد، دستیار گریم: مارال آگین، دستیار صحنه: کیان عدالتخواه، مشاور رسانه‌ای: بهناز شیربانی، سرمایه گذاران: علی اکبر ثقفی، مستانه مهاجر، پوپک کم گویان.

* تئاتر آخر هفته

نمایش «آخرین نامه» با بازی نوید محمد زاده، میثم نوروزی، پوریا رحیمی سام از چهارشنبه 27 بهمن ماه تا 27 اسفند ماه به مدت یک ماه در تماشاخانه پالیز سالن 2 از ساعت 18 به روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا و با صدای باران کوثری هر شب به مدت 1 ساعت و 30 دقیقه برای تماشاگران خود به اجرا در خواهد آمد.

* گالری آخر هفته

نمایشگاه گروهی «کوه قاف» در پایان این هفته و تا تاریخ 23 اسفند ماه میزبان علاقه‌مندان حرفه نقاشی است.

این نمایشگاه گروهی با برگزاری در گالری هور خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره 16، از ساعت 16 تا 20 با هنرنمایی  محمد خلیلی، آرش امدادیان، آیدین خانکشیپور، ژاله طالب‌پور، آتوسا جان‌نثاری، وجید امینی، افشین چیذرى، گرد‌آوری توسط: فرنوش طلایی برگزار می شود.

* فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم تلویزیونی «یونس» به کارگردانی «داریوش یاری»، جمعه 13 اسفندماه ساعت 10 به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود. 
 
در خلاصه داستان فیلم آمده است: «یونس» نوجوانی است که به همراه پدر و مادربزرگش در خانه‌ای کلنگی در حوالی «بهشت زهرا» زندگی می‌کند. پدرش «نصیر» گچ‌کار است و درآمد بالایی ندارد. پدر، دوستی صمیمی به‌نام «هاشم» دارد و به‌واسطه این دوستی فرزندان آنها «یونس» و «محمدرضا» هم با هم رفاقت دیرینه‌ای دارند. در آستانه ماه «محرم» و به دنبال وقوع یک اتفاق ساده دوستی آنها به سردی می‌گراید! از سوی دیگر ماجرایی دیگر نیز سبب وقوع شکاف میان پدر «یونس» و پدر «محمدرضا» می‌شود ماجرایی که برخلاف اتفاق میان «یونس» و «محدرضا» ساده نیست.... 
 
در فیلم تلویزیونی «یونس»، «مریم بوبانی»، «فرزین صابونی» و «علی سلیمانی» نقش‌آفرینی کرده‌اند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.